a je doelt hierop U?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als Carolus Magnus erbij hoort weet ik de laatste denk ik ook misschien![]()
eigenlijk wel, jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:25 schreef Lienekien het volgende:
Is het de bedoeling dat de puntentelling klopt, in de OP?
ik weet er geen woord voor, hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:25 schreef U het volgende:
hmm, wat is het dan?
Dit is een herbruikt dubbel topic. Degene die had moeten openen is er niet. Deze was nog niet op slot gegooid, toen hebben we deze maar tot deel 326 gedoopt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:25 schreef Lienekien het volgende:
Is het de bedoeling dat de puntentelling klopt, in de OP?
Nu klinkt het als een verplichting naar iemand toe, terwijl we eigenlijk gewoon bevoorrecht zijn dat een paar users hier dit iedere keer doen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Dit is een herbruikt dubbel topic. Degene die had moeten openen is er niet. Deze was nog niet op slot gegooid, toen hebben we deze maar tot deel 326 gedoopt.
Sorry, "Degene die eigenlijk zou moeten openen" was beter geweest. Maar we hadden toch min of meer afgesproken dat de laatste poster de nieuwe zou aanmaken? Anders vind ik het zo sneu voor MaJo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nu klinkt het als een verplichting naar iemand toe, terwijl we eigenlijk gewoon bevoorrecht zijn dat een paar users hier dit iedere keer doen...
doe maar een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef Palau het volgende:
Beantwoordt iemand nog mijn vraag?
Ik ben al aan het tellen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Is er iemand al met de OP bezig tellen enz.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |