Tja, dan gaat het geluid toch écht uit hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, dan gaat het geluid toch écht uit hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:54 schreef EvilThijn het volgende:
Zo... vrij![]()
snel naar huis en de cam weer aanzetten..haha heerlijk verslavend dit
dat mag nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
straks mis je onderweg wat....
Zo te zien meeeerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
3 baviaantjes![]()
maak daar maar 7 van.
Die Nijlganzen broeden hier in NL ookalquote:
Vreemd, nog 0 keer last van gehad, stream staat sinds zondag middag bijna non-stop aan hier.quote:
Dan zul je nu wel vierkante ogen hebbenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vreemd, nog 0 keer last van gehad, stream staat sinds zondag middag bijna non-stop aan hier.
Kijk er niet de hele tijd naar hoor, nou ja, .......... soms kijk ik ook wel eens ergens anders naar..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan zul je nu wel vierkante ogen hebben
Als iedereen hem nu aan laat staan en er niet naar kijkt is straks die site uit de lucht wegens te veel dataverkeer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kijk er niet de hele tijd naar hoor, nou ja, .......... soms kijk ik ook wel eens ergens anders naar..![]()
ermm, Zebra's en Bavianen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb niet veel gemist geloof ik hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |