Ik zei alleen dat delft een snikkelstad was! Niet dat er alleen maar homo's zitten.quote:Op maandag 6 november 2006 11:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
True, true!
Maar dan zijn het dus in ieder geval géén homo's
[..]
Veel succes dan! Neem van mij aan, da's een hele kluif!
Weet je ook al watvoor heli, of zie je wel?
Je post suggereerde dat Delftenaren Homo's zijn, omdat het een snikkelstad is.quote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef nsfw het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat delft een snikkelstad was! Niet dat er alleen maar homo's zitten.
Ik zei dat jij homo was! Niet dat delft er vol mee zat!![]()
Lastig hé? Begrijpend lezen!
Vlieg jij trouwens iets?
Waarom zou je er anders gaan wonen! Omdat je van mannen en mannenliefde houdt!quote:Op maandag 6 november 2006 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je post suggereerde dat Delftenaren Homo's zijn, omdat het een snikkelstad is.
Hoe kom je er anders bij dat ik homo ben, aangezien je me duidelijk niet kent?
én de lucht daarboven.quote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef cheukert het volgende:
vrede op aarde
Oh dus nu zijn alle delftenaren ineens wél weer homo's?quote:Op maandag 6 november 2006 20:04 schreef nsfw het volgende:
[..]
Waarom zou je er anders gaan wonen! Omdat je van mannen en mannenliefde houdt!
Geef nou maar toe!![]()
Nee, dat zeg ik niet! Maar er wonen allemaal mannen! En wie gaan er in steden wonen met allemaal mannen?quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh dus nu zijn alle delftenaren ineens wél weer homo's?
Dude... heb je écht niet door hoe je jezelf tegenspreekt?quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef nsfw het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet! Maar er wonen allemaal mannen! En wie gaan er in steden wonen met allemaal mannen?
Juist! Homo's! Omdat ze zich graag onder andere alleen mannen bevinden
Dude...quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dude... heb je écht niet door hoe je jezelf tegenspreekt?
Wat een homofilmpjes!quote:Op maandag 6 november 2006 22:46 schreef mcDavid het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=r4pNkq5lQ5Q
Dude!...
-edit-
http://www.youtube.com/watch?v=ZFdYpsHYpsI
of deze dan!
Werken? wasda?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:34 schreef cheukert het volgende:
Hoeven jullie nooit te werken ofzo
Laatst sprak ik een co 737 van een jaartje of 25.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:34 schreef cheukert het volgende:
Hoeven jullie nooit te werken ofzo
Als de tijd maar vliegt, daar!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mag je hier ook posten als je zelf niet vliegt, maar wel werkzaam op Schiphol bent bij een afhandelaar?![]()
Gisteravond zekers wel. Genoeg te doen gehad met allemaal extra wijnvluchten.quote:
Zolang het geen aviapartner is; )quote:Op woensdag 8 november 2006 13:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mag je hier ook posten als je zelf niet vliegt, maar wel werkzaam op Schiphol bent bij een afhandelaar?![]()
Nee die is het zeker nietquote:Op donderdag 9 november 2006 15:22 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Zolang het geen aviapartner is; )
dan mag het...quote:Op donderdag 9 november 2006 16:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee die is het zeker niet![]()
Maar jij bent bekend met Avia Prutser?quote:
Heb in het verleden 3 jaar TBAviapartner gehad (tandje erger dan TBS), maar vanwege goed gedrag vrijgekomen...quote:Op donderdag 9 november 2006 16:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Maar jij bent bekend met Avia Prutser?
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:26 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Heb in het verleden 3 jaar TBAviapartner gehad (tandje erger dan TBS), maar vanwege goed gedrag vrijgekomen...
Al sinds 2003 weer op het rechte pad
Wat voor pushback gast?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |