Met een Mondeo kun je niet eens rijden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef cheukert het volgende:
Nee, dat is een Ford Mondeo onder de vliegtuigen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:38 schreef cheukert het volgende:
heerlijke discussies op airwork.nl weer
Vind het al weer saai wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:03 schreef cheukert het volgende:
Ach ik vind het wel enigszins vermakelijk
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:52 schreef cheukert het volgende:
Mike is toch over het noorden van Rotterdam richting Moordrecht?
dat lijkt op een modelvliegtuigje dat net wat dichter bij de camera is dan het lijktquote:[b]Op
Je hoeft niet eens meer te taxiën:
[[url=http://www.mauleairinc.com/img/Clears_the_hangar_color.jpg]afbeelding]
Cowboy toestel.
P.S. Koop wel de turboprop uitvoering, anders kom je nogsteeds nergens.![]()
In iedergeval een stuk goedkoper.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:56 schreef cheukert het volgende:
Ik wil weer terug naar de Rockies, lekker daar zo beetje vliegen, veel stoerder dan Nederland natuurlijk
mooi paars is niet lelijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik werd gister boven de inversie gelierd, dat was een mooi gezicht
Ich habe es nicht gewüstquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:45 schreef Furious het volgende:
Ik had laatst groene inversie, maar dat zal Pernis wel zijn geweest.
Ik las "maar dat zal m'n penis wel zijn geweest"quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:45 schreef Furious het volgende:
Ik had laatst groene inversie, maar dat zal Pernis wel zijn geweest.
hahaha, ik stond erbij en keek ernaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:11 schreef Mojave het volgende:
hihihiih
Ik mis nogsteeds de optie Cessna 208.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:38 schreef cheukert het volgende:
Jongens, nog 10 dagen om te stemmen, want dat ben ik jarigdus eigenlijk 9 dagen om te stemmen
jij bent gebanned toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:05 schreef Furious het volgende:
Sukhoi Su-27?
http://www.airliners.net/open.file/1098962/M/
Dat jij nou brandend dood wil gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef nsfw het volgende:
Alle zwevers willen dood!
Anders hadden ze wel een motor in zo'n vliegtuig gezet!
Nu je het zo zegt he... ik ben wel degelijk suicidaal, ik snij dagelijks in mezelf. Kreeg daar nog wel wat lastige vragen over met mijn medical, zeker omdat ik had ingevuld dat ik al een zelfmoordpoging had ondergaan..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef nsfw het volgende:
Alle zwevers willen dood!
Anders hadden ze wel een motor in zo'n vliegtuig gezet!
iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef cheukert het volgende:
een banner van airliners.net?
Honing? Dan krijg je beren achter je aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:31 schreef cheukert het volgende:
Grapje van de TD? lekker honing op de vleugel smeren
'Euh, gaat ie een weiland landen of...?'quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:45 schreef cheukert het volgende:
[..]
Jij wilt zeker dood met je zoemerende bbq's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |