Dan liever een Pilatus pc6quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:54 schreef Furious het volgende:
Wat je echt nodig hebt is een Caravan.
[afbeelding]
quote:
Alleen als je er tegenaan koopt, niet als je veilig binnen zitquote:
Naah, nu nog niet. Vliegen is vliegen voor mij, de roosters zijn stukken zwaarder op de 70/737, het loon hetzelfdequote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:34 schreef Alternate het volgende:
Geen zin om naar de 737 te gaan? Of de 70/100?
Dat zal op termijn wel 35jaar worden toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:50 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Naah, nu nog niet. Vliegen is vliegen voor mij, de roosters zijn stukken zwaarder op de 70/737, het loon hetzelfdePlus ik moet nog 30 jaar, de jets komen later wel
Tsja, 56 jaar is nu nog de pensioensleeftijd, maar wie weet hoe ver het is als ik daar in de buurt wordt...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:04 schreef cheukert het volgende:
[..]
Dat zal op termijn wel 35jaar worden toch?
Jij wil maar 1 ding voor je ver jaardag:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:25 schreef cheukert het volgende:
Poll: Welke kist moet Cheukert voor zn 18e verjaardag vragen?F14 Tomcat Spitfire Nimbus 4DM Stemme S10 ATG Javelin Diamond TwinStar Boeing Stearman Fokker 50
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Plaatjes:
F14
[afbeelding]
Spitfire
[afbeelding]
SH Nimbus 4DM
[afbeelding]
Stemme S10
[afbeelding]
ATG Javelin
[afbeelding]
Diamond TwinStar
[afbeelding]
Boeing Stearman
[afbeelding]
Fokker F50
[afbeelding]
Tja als ik daarmee mn date ophaal, worden die ouders ook niet vrolijk, afgezien van het feit dat het een 1zitter isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
Je zult die 2 maar voor je deur hebben staan
Precies, en mocht je ze wel hebben maar vind je ze toch niet zo nuttig dan is de A-10 ook een uitstekend middel om van ze af te komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:48 schreef 911GT2 het volgende:
Ja maar wie heeft er nou schoonouders nodig als je een a-10 hebt
Inclusief de 10 omliggende gemeenten. Dus als ze nog familie hadden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Precies, en mocht je ze wel hebben maar vind je ze toch niet zo nuttig dan is de A-10 ook een uitstekend middel om van ze af te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |