Zalvendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:13 schreef Ecila111 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:06 schreef neferhone het volgende:
de zeikstem heeft micheline
Hoe zou jij Marlies haar stem dan omschrijven?
Weinig inspiratie vandaag hierquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:14 schreef demins het volgende:
"Jeroen ligt er mooi bij" was nog leuker geweest!![]()
sloomquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:13 schreef Ecila111 het volgende:
Idd, een veel betere omschrijving!quote:
Nee hij zegt dat hij geen waarde hecht aan materiele dingen, ik vind dat niet zwammen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:12 schreef pullup het volgende:
Tijn zit wel ongelooflijk te zwammen nu.
Bizarrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:13 schreef Ecila111 het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Leugenaar![]()
Kringloopbanken zijn veel duurder![]()
tot hoe laat moet hij morgen eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:26 schreef petraa het volgende:
Hij slaapt als een roosje, maar ja wat je kan je ook anders doen daar in die kamer![]()
![]()
geen flauw ideequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
tot hoe laat moet hij morgen eigenlijk?
Tot morgenmiddag, meer is er niet gezegdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
tot hoe laat moet hij morgen eigenlijk?
Bitchfights in de SC svpquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:18 schreef Peter6000 het volgende:
Leugenaar![]()
Kringloopbanken zijn veel duurder![]()
nee hij ligt onder het bedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:35 schreef neferhone het volgende:
is jeroen nou op dewc?
Ze schrok wel een beetje toen E10 vertelde dat Rik in de dagboekkamer had gevraagd of het eerder was voorgekomen dat er 2 mensen hetzelfde aantal stemmen heeft gehad en dat BB daar ook antwoord op had gegeven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina lult lekker mee met Etienne over de exit van twee bewoners
ze lult idd mee met dat ge-uh en ge-oh en ge-ah maar verder komt er bij marlies ook niet veel uit. Je zou je kunnen afvragen wie is marlies eigenlijk? buiten die info wat op de BB site staat weten we vrij weinig van haar eigenlijk behalve dat ze schijnbaar in fundamentalistische kringen verkeerd heeftquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:53 schreef Sug4r het volgende:
Marlies zegt over Sabrina dat er geen serieus gesprek met haar te voeren is, maar Marlies lult met iedereen mee met haar jajajaja heerrrrlijk he oh ja dat heb ik ooookkk bizarrrr he.![]()
Ze heeft in Marlies een uitstekend voorbeeld gehad!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina lult lekker mee met Etienne over de exit van twee bewoners
Inderdaad wie is Marlies eigenlijk. Die info op de BB site klopt ook niet, daar staat dat ze een flapuit is en dominant in een groepquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze lult idd mee met dat ge-uh en ge-oh en ge-ah maar verder komt er bij marlies ook niet veel uit. Je zou je kunnen afvragen wie is marlies eigenlijk? buiten die info wat op de BB site staat weten we vrij weinig van haar eigenlijk behalve dat ze schijnbaar in fundamentalistische kringen verkeerd heeft![]()
zag op een site van het modellenbureau waar Janine ingeschreven staat dat ze Bont geshowed heeft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ze lult idd mee met dat ge-uh en ge-oh en ge-ah maar verder komt er bij marlies ook niet veel uit. Je zou je kunnen afvragen wie is marlies eigenlijk? buiten die info wat op de BB site staat weten we vrij weinig van haar eigenlijk behalve dat ze schijnbaar in fundamentalistische kringen verkeerd heeft![]()
Ik denk ook dat Marlies een totaal ander persoon is dan dat ze in het BB huis laat zien ...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zag op een site van het modellenbureau waar Janine ingeschreven staat dat ze Bont geshowed heeft.
dat had leuk kunnen worden....
Jammer dat het niet zo uit de verf komt en Marlies niet zo het achterste van haar tong laat zien aangaande haar ideeen
Ik denk dat ze wel haarzelf is, maar nog niet 'alles' heeft laten zien. Dit is haar, sluw, geslepen, alleen de uitbarsting of aanval hoe je het wilt noemen moet nog een keer verschijnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:08 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk ook dat Marlies een totaal ander persoon is dan dat ze in het BB huis laat zien ...
Hij is vandaag echt niet weg te slaanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Tijn hangt echt om Monique als een strontvlieg om een hondendrol.
Nog meer dan dat Etienne om Sabrina hangt volgens mij.
naar een van de zusjes misschien?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:15 schreef scanman01 het volgende:
Misschien het geld ? Maar hoe gaan ze het doen met Jeroen's geld?
Op S3quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:21 schreef Sug4r het volgende:
Waar is Rik???
gewoon nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
owjeee...![]()
hoe gaan de zussen hierop in?
heb ff geen streams...
Naast zijn vriendje etiennequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:21 schreef Sug4r het volgende:
Waar is Rik???
Ze hadden gewoon het geld pas morgenmiddag moeten geven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:22 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen had ook ff een brief voor E-10 moeten schrijven.. dat maakt het geloofwaardig
wel vaag ja.. dan besef je pas hoe lang ze er al inzittenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:24 schreef pullup het volgende:
Etienne is benieuwd wat Ajax heeft gedaan tegen kopenhagen![]()
![]()
Ik heb het net verwerkt jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:26 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wel vaag ja.. dan besef je pas hoe lang ze er al inzitten
whaha jaquote:
Iedereen lachen omdat ze een geintje verwachtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:28 schreef Suikeroom het volgende:
Micheline: Zijn we er allemaal?
Sabrina: nee Marcia is haar haar aan het stijlen en Jeroen ligt onder mijn bed
Marcia voegt niet veel toe vind ik, vind dat 'papa' erg irritantquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef kniertjeh het volgende:
Ik hoop dat Marcia wint, vind het een leuke meid.
0906-marliesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:13 schreef Ecila111 het volgende:
Was maar heel kort (DBK lock, nu weer unlocked)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Hier werkt alles gewoon nog.
Haha idd, over het 3 weken bedenktijd verhaal "hij kan zich toch bedenken"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:44 schreef DMZ het volgende:
De zusjes hebben veel aan Semih, hij sust alle complottheorieën
Semih heeft het door denk ik en speelt meequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:44 schreef DMZ het volgende:
De zusjes hebben veel aan Semih, hij sust alle complottheorieën
En dan te bedenken dat ze alles hadden kunnen voorkomen door het pas morgen te geven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:46 schreef T-lex het volgende:
Gewoon een hele stomme fout van BB, lekker doordacht plannetje...![]()
Wel van Egbert geld en een brief geven en van Jeroen niet...en dan nu met deze smoes komen.![]()
Je moet wat voor de kijkcijfers, maak het de zusjes wat moeilijker door wat olie op het vuur te gooien. Het is maar hoe je er tegen aan kijkt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:46 schreef T-lex het volgende:
Gewoon een hele stomme fout van BB, lekker doordacht plannetje...![]()
Wel van Egbert geld en een brief geven en van Jeroen niet...en dan nu met deze smoes komen.![]()
volgens mij kan Semih idd erg goed observeren. T zal mij in ieder geval niet verbazen als hij het al doorheeft. Helemaal omdat de zusjes verdacht rustig zijn in de conversatie....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Semih heeft het door denk ik en speelt mee
Het beroerde is dat ze nu al dingen verwachten die er niet zo ver naast zitten. Dan is de verrassing ook niet zo groot meer als hij straks echt niet weg blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je moet wat voor de kijkcijfers, maak het de zusjes wat moeilijker door wat olie op het vuur te gooien. Het is maar hoe je er tegen aan kijkt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:44 schreef scanman01 het volgende:
Die 48 uur zou best kunnen omdat Jeroen misschien nog wil zien hoe er over hem gepraat wordt als hij uit het huis is.
Denk ik ook, ik zou het ook meespelen als ik het door had. Puur uit verveling, je moet wat om jezelf te vermaken daar in het huis.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij kan Semih idd erg goed observeren. T zal mij in ieder geval niet verbazen als hij het al doorheeft. Helemaal omdat de zusjes verdacht rustig zijn in de conversatie....
Idd, kijk maar naar de allereerste geheime opdracht. Dat werd ook bemoeilijkt doordat BB ging vertellen dat er twee mensen waren die zich anders voordeden dan dat ze waren (of iets in die richting) Ik verwacht wel dat BB het de zusjes een beetje moeilijk gaan makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je moet wat voor de kijkcijfers, maak het de zusjes wat moeilijker door wat olie op het vuur te gooien. Het is maar hoe je er tegen aan kijkt.
maar wel even zelf stiekem proberen nog meer aanwijzingen te vinden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Denk ik ook, ik zou het ook meespelen als ik het door had. Puur uit verveling, je moet wat om jezelf te vermaken daar in het huis.
Het is spelen met vuur ja, maar ze zijn er nog steeds niet achter en de discussie gaat alweer over iets anders. Het is nog maar 24 uur, dus laat die discussie maar lekker opwaaien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:48 schreef scanman01 het volgende:
Het beroerde is dat ze nu al dingen verwachten die er niet zo ver naast zitten. Dan is de verrassing ook niet zo groot meer als hij straks echt niet weg blijkt te zijn.
De stream op de roze Gerberaas: als je goed door de bloemen heen kijkt, zie je Jeroen onder het bed liggenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:31 schreef DMZ het volgende:
Ik heb wel beeld van de princessenkamer, maar zie geen Jeroen, Hij verstopt zich netjes. Hij ligt toch ergens rechtsonderin beeld?
De bewoners denken nu toch dat hij uit het huis is. Ze zouden die 48 uur kunnen verklaren door te denken dat hij dat doet om te zien hoe er nu over hem geluld wordt door sommige bewoners.quote:
Haha inderdaad, daar zat ik ook al aan te denken. Als ik Semih was zou ik ook heel stiekem langzaam de prinsessenkamer in proberen te sluipen en keihard hun geheime opdracht laten mislukken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar wel even zelf stiekem proberen nog meer aanwijzingen te vinden.
Als dat zo is stijgt Semih nog meer in mijn aanzien.![]()
Ah! (zo las ik het in eerste instantie nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De bewoners denken nu toch dat hij uit het huis is. Ze zouden die 48 uur kunnen verklaren door te denken dat hij dat doet om te zien hoe er nu over hem geluld wordt door sommige bewoners.
Eigenlijk hebben ze weinig te vrezen. Jeroen is echt bijna niet te zien, zelfs als je in de kamer bent. Alleen als ze op het bed gaan springen wordt het vervelendquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:50 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De stream op de roze Gerberaas: als je goed door de bloemen heen kijkt, zie je Jeroen onder het bed liggen
Semih heeft volgens mij een goed observerend vermogen. Dat Mo en Sa vreemd gedrag vertonen moet hem opgevallen zijn lijkt mij.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Semih begint al over kussens die zogenaamd verdwenen zouden zijn, zou hij al zitten vissen bij de zusjes. Zou die Turk goed in de gaten houden de komende uren, die speelt zijn eigen spel.
ik bedoelde eigenlijk meer zonder het te verklappen. maar wel achteraf kunnen zeggen: ik wist het want.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Haha inderdaad, daar zat ik ook al aan te denken. Als ik Semih was zou ik ook heel stiekem langzaam de prinsessenkamer in proberen te sluipen en keihard hun geheime opdracht laten mislukken.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Semih heeft volgens mij een goed observerend vermogen. Dat Mo en Sa vreemd gedrag vertonen moet hem opgevallen zijn lijkt mij.....
twee zielen....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij kan Semih idd erg goed observeren. T zal mij in ieder geval niet verbazen als hij het al doorheeft. Helemaal omdat de zusjes verdacht rustig zijn in de conversatie....
ja precies want misschien denk hij wel dat wanneer ze Jeroen vinden, ze een week op uien en pindakaas zitten. Denk niet dat Semih het gaat verklappen wanneer hij iets door heeft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer zonder het te verklappen. maar wel achteraf kunnen zeggen: ik wist het want.....
Dat zou ook mooi zijn, ben benieuwd hoe Big Brother daar later op zou reageren. Hij zou Big Brother daarmee wel mooi een hak zetten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk meer zonder het te verklappen. maar wel achteraf kunnen zeggen: ik wist het want.....
Had je vanmorgen Sa moeten zien: die tetterde aan 1 stuk door. Het leek wel een one-woman-show..... viel behoorlijk op.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doet ze dat anders niet dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Had je vanmorgen Sa moeten zien: die tetterde aan 1 stuk door. Het leek wel een one-woman-show..... viel behoorlijk op.
Dat gaat Jeroen echt niet doen, met die camera's erbij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:06 schreef DMZ het volgende:
Als Jeroen moet plassen, hebben ze volgens mij een emmer of fles ofzo, in geval van nood. Ze laten hem nu veel alleen zodat er niemand naar die kamer gaat. Een van de zusje was net nog wezen checken
Een zusje kan toch wel even een tuppertje brengen of zo.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:05 schreef scanman01 het volgende:
Als iedereen buiten is kan Jeroen even pissen
maar dat doet ze altijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Had je vanmorgen Sa moeten zien: die tetterde aan 1 stuk door. Het leek wel een one-woman-show..... viel behoorlijk op.
Weet Jeroen wat de meiden er mee kunnen winnen dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:07 schreef schizolientje het volgende:
Als Jeroen slim is komt hij gewoon tevoorschijn, de nominaties zijn geweest en hij kon niet genomineerd worden nu. De zusjes kunnen dan volgende week gewoon wel genomineerd worden, het zou zonde zijn als ze het halen en niet genomineerd kunnen worden omdat Jeroen dan ook weer de pisang zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |