E2-E4quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:50 schreef JAM het volgende:
Schaken voor geld, LXIV, wat zeg je ervan?
c5.quote:
Het is nu hier bal, Erik. En ja, je was eerder, en ja, post nr 300 was van jou.quote:
Ach, je bedoelt het natuurlijk helemaal niet onaardig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is nu hier bal, Erik. En ja, je was eerder, en ja, post nr 300 was van jou.
Leer er mee leven.
Is dat je dank, JAM?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:58 schreef JAM het volgende:
Lieneken, men wil weten hoe of dat je je kutje scheert.
Zijn we hier dan om aardig voor elkaar te zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, je bedoelt het natuurlijk helemaal niet onaardig.![]()
Ik zat er ook al naar te kijken en mezelf te verwonderen hoe of dat je het bedoelde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:59 schreef JAM het volgende:
Wat een zin. `hoe of dat je je`, proef je de dichterlijkheid?
Ik bedoel het natuurlijk helemaal niet onaardig.quote:
Ik hoef al niks meer te zeggen, joh.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zijn we hier dan om aardig voor elkaar te zijn?
Enfin, kom nu maar met dat LXIV-tje, dan staan we quitte.
Jij bent nogal gepreoccupeerd met het vrouwelijke geslachtsdeel en dier periferie, hč?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:01 schreef JAM het volgende:
Nee, maar serieus. Ik heb zo`n idee dat men dat wil weten, hoe of dat je dat doet.
Nee, nee, men weet dondersgoed van zichzelf wel wie men is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:03 schreef Augustina het volgende:
Definieer 'men'.
HET deel, dus diens periferie!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent nogal gepreoccupeerd met het vrouwelijke geslachtsdeel en dier periferie, hč?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:04 schreef LXIV het volgende:
Met JAM's impertinente vraag zijn we tenminste OT.
YEAH BABY! MY COCK IS SO BIG I CAN SUCK IT AND I IF MY EAR WAS A CUNT I WOULD FUCK IT!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent nogal gepreoccupeerd met het vrouwelijke geslachtsdeel en dier periferie, hč?
Hoera.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:06 schreef JAM het volgende:
[..]
YEAH BABY! MY COCK IS SO BIG I CAN SUCK IT AND I IF MY EAR WAS A CUNT I WOULD FUCK IT!
Kom nu, Lienekien. Wat is er mis met zo een Dionysische uitroep? Dát zou jij ook eens moeten doen om het idee van een Lienekientje te veranderen. Niet altijd van dat gereserveerde.quote:
Ja, ga je lekker?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kom nu, Lienekien. Wat is er mis met zo een Dionysische uitroep? Dát zou jij ook eens moeten doen om het idee van een Lienekientje te veranderen. Niet altijd van dat gereserveerde.
naar wat?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
LXIV, ben je op jacht ofzo?
Mail me je adres. wijhebbenrechtopfruit@yahoo.co.ukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik kom zelden vrouwen tegen die zeggen dat de lengte er niet toe doet eigenlijk.
En hoe staat het met de brieven, JAM? Dan kunnen we over onze enorme geslachten corresponderen.
Dat is ook mij onbekend.quote:
Uitgeleuterd over kutten en lullen, JAM?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:25 schreef JAM het volgende:
Wat zegt men hier? Uite-raard, of uiter-aard?
Ik klaag niet eens meer, ik doe het meteen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:22 schreef JAM het volgende:
Dat heb ik allang gedaan!
- doe het nog een keer.
Nou zeg, wat een taal!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uitgeleuterd over kutten en lullen, JAM?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat soort kunst kan ik zelf ook vervaardigen. Nee, ik wil verhalen over het leven. Over de hoop en de twijfel. Over het mooie en het lelijke. Over sterfelijkheid en alcoholmisbruik. En vooral over Japanse meisjes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:30 schreef JAM het volgende:
[..]
Beste IR,
Kijk, ik heb me afgetrokken. Zie je? Ik heb er sterrtjes omheen getekend.
Best wishes,
Paul.
Dat soort dingen?
OK BABY.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, dat soort kunst kan ik zelf ook vervaardigen. Nee, ik wil verhalen over het leven. Over de hoop en de twijfel. Over het mooie en het lelijke. Over sterfelijkheid en alcoholmisbruik. En vooral over Japanse meisjes.
The usual dus.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vandaar die thumbs up bij die post!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik schijn zo gereserveerd te zijn.
Nou, nou, nou, nou. Kuis je taal, jongeheer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie met jullie rottopic.
Ik wil niks. Het zal me aan mijn reet roesten wat jij van mij vindt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vandaar die thumbs up bij die post!
Maar wanneer je antwoord krijgt op je vraag: 'Wat is een Lienekientje'' dan is het niet goed. Thumbs up wanneer je wat ongeremder wordt niet goed.
WAT WIL JE NU DAN?
je begint steeds meer op een vrouw te lijken...![]()
Nou, als je me je adres geeft zal ik zien wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:34 schreef JAM het volgende:
Ik ben trouwens best blij met een vies memoblaadje hoor..
Selbstverständlich.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:43 schreef JAM het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat uiteraard in het Duits is.
naturlich. of fanselfsprechend.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:43 schreef JAM het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat uiteraard in het Duits is.
Op wie, JAM?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:43 schreef JAM het volgende:
Kom, we gaan vitten, Lienekien.
Ja, op mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |