quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hij noemt zichzelf "Dr. Dino"
Naam zegt me niks, maar ik weet zeker dat we het over dezelfde hebben. Die vent probeert op een satirische wijze de evolutie theorie te kraken, maar hij heeft zulke slechte argumenten, dat het weer tegen hem werkt en zo wordt het juist grappig. (of zoiets)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
Nou..goed. Het is dus Kent Hovind.
Ik kan je alleen maar aanraden eens op YouTube te kijken
Nieuwe vraag onderweg
Hij gebruikt 100% drogredeneringen. Maar iemand die hem graag WIL geloven (en dat zijn er nogal wat in Amerika) die slurpen zijn bullshit met grote slokken naarbinnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Naam zegt me niks, maar ik weet zeker dat we het over dezelfde hebben. Die vent probeert op een satirische wijze de evolutie theorie te kraken, maar hij heeft zulke slechte argumenten, dat het weer tegen hem werkt en zo wordt het juist grappig. (of zoiets)
Ja, kan wel. Weet het niet meer allemaal. In ieder geval haalt ie ook de fossielen er weer bij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:43 schreef erkel het volgende:
Hij is dan cker ook van dat slechte horlogemaker argument![]()
Nee..dat is een "intelligent design" argument geloof ik. En hij is een creationist.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:43 schreef erkel het volgende:
Hij is dan cker ook van dat slechte horlogemaker argument![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:57 schreef MarkPeterse het volgende:
Ehhh, eerste 4 digits zijn plaats, laatste twee zijn straat
met 4 cijfers en 2 letters, met meer of minder zal ie niet werken...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
1234 AB --> Postcode (willekeurig)
Hoe werkt een postcode?
Scherpquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
met 4 cijfers en 2 letters, met meer of minder zal ie niet werken...
Ja..er zit meer achter. Er is een structuur/opbouw in de postcode zelf.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef MarkPeterse het volgende:
tja ze beginnen in amsterdam, dan gaan ze naar het zuiden, dan naar het oosten en dan naar het noorden.
zo gaan ze van 1XXX naar 8XXX of 9XXX.
Grote steden hebben meerdere 4cijferige codes. Zit er nog meer achter?
Ja, allemaal samenzweringstheorieėn over de ondergang van de wereld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef MarkPeterse het volgende:
tja ze beginnen in amsterdam, dan gaan ze naar het zuiden, dan naar het oosten en dan naar het noorden.
zo gaan ze van 1XXX naar 8XXX of 9XXX.
Grote steden hebben meerdere 4cijferige codes. Zit er nog meer achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |