Bedoel je L.Ron Hubbard?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:49 schreef erkel het volgende:
Die gristelijke gozert....Hobart ofzo
Je zit in de juiste richting.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:49 schreef erkel het volgende:
Die gristelijke gozert....Hobart ofzo
Heej vriendjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:18 schreef macondo het volgende:
Jimmy Swaggert? (of hoe je het ook schrijft..)
Oh, das die vent. Die heb ik wel eens op tv gezien. Altijd lachen met die gekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
Nee dus...de beste man "bestrijdt" de evolutie theorie.
Of huilen. Het is moeilijk kiezenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh, das die vent. Die heb ik wel eens op tv gezien. Altijd lachen met die gek![]()
Oeh, ja. Is hij van die film?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:22 schreef Berkery het volgende:
Is hij een 'Intelligent design'-meneertje?
Nee ook niet. Een creationist.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:22 schreef Berkery het volgende:
Nee, hij gaat puur voor het oude testament. Een tijdje terug ontvingen we hier op het preview kanaal "The Family Channel" of zoiets en daarop was hij altijd aan het blaten. Jammer dat ik z'n naam niet weet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:22 schreef Berkery het volgende:
Nee..dat is Hubbard die hierboven al genoemd is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:25 schreef Supersheep het volgende:
Scientology iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |