Die zijn leueueueukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:23 schreef MaJo het volgende:
Nee die zijn het beide niet. Scissor Sisters? Weet niet eens of die engels zijn
VS, waar precies weet ik nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:23 schreef MaJo het volgende:
Nee die zijn het beide niet. Scissor Sisters? Weet niet eens of die engels zijn
Volgens mij mis IK een puntje...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:21 schreef erkel het volgende:
Puntenlijst Deel 322:
[..]
Mark gaat als een speer
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:25 schreef MarkPeterse het volgende:
Tot 1 seconde voor plaatsing stond er "Leeds" maar toen zag ik de sig van MaJo en heb ik het maar veranderd
wil je um dan ff opzoeken in Deel 322?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij mis IK een puntje...
Heb je die in het vorige topic gehaald of in het topic dáárvoor? Dit zijn namelijk de punten van 2 topics geleden, jouw puntje uit het vorige topic staat erbij geteld. Verwarrend als er meerdere dingen geteld moeten worden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij mis IK een puntje...
Beuh...323quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef erkel het volgende:
[..]
wil je um dan ff opzoeken in Deel 322?
Wat is iedereen ongeduldig zegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:30 schreef NrSiX het volgende:
dat van mij is ook nog niet geupdate
of wel, boeiend.. het klopt nu wel =]
Ik zie het net jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je die in het vorige topic gehaald of in het topic dáárvoor? Dit zijn namelijk de punten van 2 topics geleden, jouw puntje uit het vorige topic staat erbij geteld. Verwarrend als er meerdere dingen geteld moeten worden.
eens!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is iedereen ongeduldig zegKijk anders even in de OP ofzo
![]()
chill, heb daarna mijn post ge-edit =] sorry MaJoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is iedereen ongeduldig zegKijk anders even in de OP ofzo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |