zei ik tochquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:38 schreef Gripper het volgende:
Alleen de hoge hadden tussenschotjes geloof ik... (Die hoge zijn net zo hoog als 3 platte op elkaar)
Het was meer om aan te geven welke hoge ik bedoelde, er waren tenslotte ook nog hogere steentjes. Ik weet ook wel dat ik niet de enige ben die op gegeven moment ontdekte dat 3 platjes op elkaar samen net zo hoog waren als een hoge...quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:51 schreef mcDavid het volgende:
Aanschouw hier een zelfgemaakt chrome legosteentje!
[afbeelding]
Opgelost, slotje!
klopt als een bus!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het was meer om aan te geven welke hoge ik bedoelde, er waren tenslotte ook nog hogere steentjes. Ik weet ook wel dat ik niet de enige ben die op gegeven moment ontdekte dat 3 platjes op elkaar samen net zo hoog waren als een hoge...![]()
Of een nog iets complexere ontdekking: dat een balkje van 3 gaatjes bij technisch lego precies paste op 2 andere gatenbalkjes waar je 2 platte steentjes tussen had gezet.
Volg je het nog?![]()
gebruik dan Alibre........als je dan toch goed bezig wilt zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Inventor dude!
Solidworks is kei-achterhaald!
Ik loop weer eens achterquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Inventor dude!
Dat zal ongeveer vergelijkbaar zijn lijkt me.. is in ieder geval ook van de laatste generatie!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:59 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
gebruik dan Alibre........als je dan toch goed bezig wilt zijn.
Moet zeggen dat ik met Solidworks meer dingen kan en heb gedaan dan met Inventor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Inventor dude!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |