20 briefjes uitprinten en onder de ruitenwisser van hun auto's leggen en vriendelijk verzoeken of ze weer netjes in de vakken willen parkeren?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:03 schreef broodje_poep het volgende:
Gewoon naar de gemeente gaan, is het binnen een paar dagen opgelost. Afdeling parkeertoezicht moet je hebben (als jouw gemeente die afdeling heeft trouwens).
Maar is het niet handiger om gewoon met je buren te spreken hierover?
Voor zover ik weet is dat niet verboden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:00 schreef dvdk het volgende:
D'r staat hier ook een camper geparkeerd die pas van z'n plaats komt als het weer zomervakantie is.
Die buur houdt dus constant een parkeerplek bezet alsof het zo'n prive bezit is.
Deden ze bij mijn moeder voor de deur ook, bij haar aan de stoep parkeren ipv in de vakken waardoor zij en de andere buren de vakken niet meer uit konden. Toen hebben ze de gemeente die stoep laten verlagen zodat ze een uitrit hadden en hun auto in de tuin konden zetten (buurman wilde dat toch, moeder parkeert nog steeds in de vakken), bordje geplaatst dat het een uitrit was en er niet geparkeerd mocht worden, nooit meer voorgekomenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:23 schreef Paulus-de-Boskabouter het volgende:
Heb dat probleem ook. Maar dan parkeren aan de overkant van de smalle straat, zodat ik mijn eigen parkeerplaats op mijn eigen erf bijna niet meer op of af kan.
Het zijn iedere keer onbekenden die bij de buren een straat verder op visite komen.
Diverse keren met de gemeente en politie gebeld, soms komen ze langs als je belt maar vaak hoor je helemaal niets.
Maar het is heel vervelend en niet bevorderlijk voor de sfeer in de buurt.
Succes er mee![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |