abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:00:54 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_42535905
D'r komen hier bij ons op't woonerf steeds meer en meer auto's te staan, zo erg zelfs dat ze nu auto's in de breedte op parkeerplaatsen zetten (dwars / haaks zeg maar) zodat er 2 naast elkaar passen, en zelfs ook erbuiten.

D'r staat hier ook een camper geparkeerd die pas van z'n plaats komt als het weer zomervakantie is.
Die buur houdt dus constant een parkeerplek bezet alsof het zo'n prive bezit is.

Nu vroeg ik me af hoe ik de autoriteiten het beste hierop attent kan maken zonder mezelf kenbaar te maken want het zijn nogal vindictieve tokkies die hier allemaal wonen.

En hoelang duurt het voor er wat aan gedaan wordt?

Wie kan me informeren?

mvg!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:03:11 #2
152409 broodje_poep
het stinkt hier...
pi_42535981
Gewoon naar de gemeente gaan, is het binnen een paar dagen opgelost. Afdeling parkeertoezicht moet je hebben (als jouw gemeente die afdeling heeft trouwens).

Maar is het niet handiger om gewoon met je buren te spreken hierover?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:05:51 #3
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_42536061
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:03 schreef broodje_poep het volgende:
Gewoon naar de gemeente gaan, is het binnen een paar dagen opgelost. Afdeling parkeertoezicht moet je hebben (als jouw gemeente die afdeling heeft trouwens).

Maar is het niet handiger om gewoon met je buren te spreken hierover?
20 briefjes uitprinten en onder de ruitenwisser van hun auto's leggen en vriendelijk verzoeken of ze weer netjes in de vakken willen parkeren?

Gaan ze nooit naar luisteren want het gaat nu al maanden zo.
Trouwens, ik betaal belasting zodat andere mensen eigenlijk dat werk zouden moeten doen.
pi_42536457
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:00 schreef dvdk het volgende:
D'r staat hier ook een camper geparkeerd die pas van z'n plaats komt als het weer zomervakantie is.
Die buur houdt dus constant een parkeerplek bezet alsof het zo'n prive bezit is.
Voor zover ik weet is dat niet verboden.
Als het een caravan was geweest, of een aanhanger, dan wel.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:23:48 #5
155694 Paulus-de-Boskabouter
Vandaag zonder rode puntmuts
pi_42536561
Heb dat probleem ook. Maar dan parkeren aan de overkant van de smalle straat, zodat ik mijn eigen parkeerplaats op mijn eigen erf bijna niet meer op of af kan.
Het zijn iedere keer onbekenden die bij de buren een straat verder op visite komen.

Diverse keren met de gemeente en politie gebeld, soms komen ze langs als je belt maar vaak hoor je helemaal niets.
Maar het is heel vervelend en niet bevorderlijk voor de sfeer in de buurt.

Succes er mee

[ Bericht 1% gewijzigd door Paulus-de-Boskabouter op 10-10-2006 11:36:57 ]
Paulus mist zijn vriendjes uit het bos....
pi_42540768
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:23 schreef Paulus-de-Boskabouter het volgende:
Heb dat probleem ook. Maar dan parkeren aan de overkant van de smalle straat, zodat ik mijn eigen parkeerplaats op mijn eigen erf bijna niet meer op of af kan.
Het zijn iedere keer onbekenden die bij de buren een straat verder op visite komen.

Diverse keren met de gemeente en politie gebeld, soms komen ze langs als je belt maar vaak hoor je helemaal niets.
Maar het is heel vervelend en niet bevorderlijk voor de sfeer in de buurt.

Succes er mee
Deden ze bij mijn moeder voor de deur ook, bij haar aan de stoep parkeren ipv in de vakken waardoor zij en de andere buren de vakken niet meer uit konden. Toen hebben ze de gemeente die stoep laten verlagen zodat ze een uitrit hadden en hun auto in de tuin konden zetten (buurman wilde dat toch, moeder parkeert nog steeds in de vakken), bordje geplaatst dat het een uitrit was en er niet geparkeerd mocht worden, nooit meer voorgekomen
pi_42541002
mwah... heeft volgens weinig zin imo. Ik heb ooit ook zoiets gehad en maakte een foto en stuurde
het op. Reactie: "Wij kunnen niets met dit soort zaken zelfs al is het een misdrijf want wij moeten hetzelf
waarnemen "
M.a.w.: De overheid geloofd de burger niet tenzij hetzelf waarneemt.
31 december 2006: Inactive FOK!account
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')