Eens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:49 schreef Netsplitter het volgende:
Beste en lekkerlopende schoen ooit...
In Nederland ook wel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:31 schreef ijsmeis het volgende:
Enne, in Duitsland kan je er bijvoorbeeld ook nog genoeg kopen hoor!
Ik zei ook, Rekkie, ook.quote:
Dus is mijn post correctquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zei ook, Rekkie, ook.
Aangezien in de OP staat dat ze juist alleen in Nederland te koop zijn.
Ik heb nu de witte met zilveren teken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zag trouwens laatst de geheel zwarte. Met een rood logo.
Hebbeuhhhh!
Ik heb zilver met roze en witquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik heb nu de witte met zilveren teken.![]()
dat heb ik ook, komt denk ik omdat ik er teveel op loop :lees bijna altijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:16 schreef Realzm het volgende:
Alleen jammer dat de zolen zo snel slijten. Ze lopen heerlijk
Dat waren de echte gabberschoenen, met grotere raampjes.quote:
Man, lul niet. In den beginnen waren er geen andere als CLASSICS.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat waren de echte gabberschoenen, met grotere raampjes.![]()
Wij dachten altijd dat het aantal raampjes de rangorde aangaf bij gabbers, als beginnend gabbertje droeg je classics met slechts twee raampjes, maar de echte meesters hadden air maxen met soms wel 7 raampjes. Dan had je een compleet panorama mesdag in je zool zitten
zjroenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:30 schreef zjroentje het volgende:
Wat een pauperschoenen zijn/waren dat.
Ik schiet bijna in de lach als ik nu mensen zie lopen met die dingen aan. Dat kan eeecht niet meer ...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |