abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43087585
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Curd !

En Ignace is 100 graden gedraaid
Beetje een simpele ziel is het, blijkt daar maar weer uit.

Olga of Bernadette mag van mij winnen.
sig verwijderd door FA
pi_43089704
het lijkt erop alsof ze alle eigenschappen waar ik een hekel aan heb, in één persoon gestopt hebben: haatdragend en wraakzuchtig, schijnheilig, met alle winden meewaaiend, zelfmedelijdend, oneerlijk en onoprecht, en zonder mogelijkheid tot zelfreflectie. Zijn naam is Curd. Hij vertoont nogal wat narcisitsche trekjes...
pi_43089814
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:22 schreef weathergirl het volgende:
het lijkt erop alsof ze alle eigenschappen waar ik een hekel aan heb, in één persoon gestopt hebben: haatdragend en wraakzuchtig, schijnheilig, met alle winden meewaaiend, zelfmedelijdend, oneerlijk en onoprecht, en zonder mogelijkheid tot zelfreflectie. Zijn naam is Curd. Hij vertoont nogal wat narcisitsche trekjes...
Hij mist zijn vrouw en kinderen even heel erg, dat is wat ik heb gezien.
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:37:45 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_43090024
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:27 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Hij mist zijn vrouw en kinderen even heel erg, dat is wat ik heb gezien.
Ja en zijn hond en z'n goudvis. En een paar hersencellen die emoties reguleren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43090064
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja en zijn hond en z'n goudvis. En een paar hersencellen die emoties reguleren.

Jah, en jij vond Olga eerst een hoer met botoxlippen. Je kunt iemand niet beoordelen in dit soort programma's.
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:45:56 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_43090188
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Jah, en jij vond Olga eerst een hoer met botoxlippen. Je kunt iemand niet beoordelen in dit soort programma's.
Dat was voordat het programma begon. Dan typeer je mensen. Ik was er na een minuur al achter dat ik fout zat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43092003
Ach, als je ook maar een béétje hebt opgelet en ook maar een béétje mensenkennis hebt dan zie je zo door die Curd heen. Hij praat immer met de wind mee, spreekt immer de populistische mening uit. Bijvoorbeeld toen Ignace en Lenny tijdens het blok van 5 kritiek gingen uitten op Linda en Wietske en ze het het beste vonden om die 2 eruit te stemmen als het blok van 5 zou houden. En terwijl Curd eerst nog optrok met Wietse begon ie na dat gehoord te hebben ineens helemaal mee te lullen met de mannen en ging ie de meiden als troep behandelen.

En een ander voorbeeld was toen Robin zich ineens tegen Koen ging keren, Curd daar ook ineens fanatiek in meeging. En dan begint ie ook ineens zo extreem te blaten erover alsof hij dat altijd al van mening was en komt ie met 10 vlug bij elkaar verzonnen argumenten om het aan te sterken.

En eerst was ie nogal afstandelijk en toen Robin met z'n quasi-psychologische praatjes tegen Curd zei dat Curd meer interesse moet tonen in kampgenoten begon Curd dat ook ineens heel overdreven te doen plots.

En dan nog durven te zeggen tegen Ernst Paul dat ie waarschijnlijk niet goed ligt met mensen omdat hij altijd eerlijk is en zijn eigen mening verkondigt, wat een hypocriete, schijnheilige, populistische politiek correcte lamlul.
pi_43092479
Curd eruit en die domme dozen die met alle winden meewaaien zitten er nog in.
pi_43093101
Het is een galbak, maar Lenny moet natuurlijk wel winnen.. Wint gisteren haast op zijn sloffen even twee proeven.

Dan mag Olga 100% meevallen wat haar Robinson-capaciteiten betreft, een grotere Robinson dan Lenny is ze nu ook weer niet in mijn ogen.
pi_43093577
Zouden Robin en Klaar nog een keer als verrassing ergens op komen duiken? Ik kan me niet voorstellen dat die al op het vliegtuig naar huis zitten.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:25:19 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43093701
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, ik beoordeel wat ik zie.
Dat hij in het dagelijks leven mss heel anders is, prima, maar op basis van wat ik nu zie is het maar een miezerig mannetje...
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:51:57 #212
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_43095471
mooi was ook om te zien dat EP helemaal niet geloofde wat Curd vertelde in het interview na de eilandraad.... dat zag je aan alles bij EP
pi_43098329
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 03:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ach, als je ook maar een béétje hebt opgelet en ook maar een béétje mensenkennis hebt dan zie je zo door die Curd heen. Hij praat immer met de wind mee, spreekt immer de populistische mening uit. Bijvoorbeeld toen Ignace en Lenny tijdens het blok van 5 kritiek gingen uitten op Linda en Wietske en ze het het beste vonden om die 2 eruit te stemmen als het blok van 5 zou houden. En terwijl Curd eerst nog optrok met Wietse begon ie na dat gehoord te hebben ineens helemaal mee te lullen met de mannen en ging ie de meiden als troep behandelen.
Ik heb me ook aan Curd geergerd maar toch vind ik het niet helemaal eerlijk dat alleen hem nu het 'meewaaien' verweten wordt. Wat dacht je van Wietske en Linda? Die zijn geen haar beter. En ook over Lenny en Ignace heb ik zo mijn twijfels, tenslotte was het pact het idee van Ignace en die is ineens ook ineens van gedachten veranderd.
pi_43098482
Die smerige gezichten van Lenny&Ignace, .

Ik vond het raar dat Lenny de proeven zo won, volgen mij viel hij er opgegeven moment eerder van de balk maar het werd wel goedgekeurd.

Bernadette viel me wel tegen met die opmerking over praatjes maker show. . Ze is zelf ook niet eerlijk om op de man af te gaan en zeggen waar het op staat.

Koen&Olga zijn schattig samen.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:26:22 #215
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_43099310
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:51 schreef Cybart het volgende:
mooi was ook om te zien dat EP helemaal niet geloofde wat Curd vertelde in het interview na de eilandraad.... dat zag je aan alles bij EP
Je krijgt altijd zo veel stemmen, hoe zou dat komen denk je? aha.. je bent te punctueel.. Tja. Hoe denk je dat je ontvangen zal worden op het andere eiland?
Overal verstand van.
pi_43100049
quote:
En ook over Lenny en Ignace heb ik zo mijn twijfels,
Me too, Ignace was immers de grote aanstichter van het eerste complot.
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
pi_43102179
Ik vind idd dat Bernadette nu ook ineens een ander gezicht krijgt. Ik snap best dat je je ergert aan Curd, maar heb het idee dat ze zo lelijk doet om 'stoer' te doen bij de groep. Iedereen is volgens mij op dit moment aan het acteren en beslist niet zichzelf.

Van mij mag Olga winnen.
pi_43102877
Mee eens,

Bernadette is een hele tijd mijn favoriet geweest, maar bij elk interviewtje doet zij negatief naar andere expeditieleden toe en je ziet dat niet terug in de aflevering zelf. Komt mij onsympathiek over, en wel slijmen met Lenny&Ignace.......ik bedenk net ze zijn alledrie achter de ellebogen.

Olga

[ Bericht 1% gewijzigd door berney op 31-10-2006 21:17:50 ]
pi_43109514
Sorry hoor, dat accent van Bernadette kan Echt niet. Alsof je een manke koe hoort blaten. Leuk voor dr gezin, laat dr daar ook vooral blijven.
Allah u akbar
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:06:23 #220
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_43122095
Inderdaad opzouten met die Bernadette, wat een hypocriete boerin is dat. Tijd voor die andere twee nederlandse meiden om haar eens te bewerken, hoewel die ook niet al te snugger overkomen (meewerken aan een complot waar ze zelf eerst onwetend de lul van waren). Die belgen spelen het weer pienter, halen weer ladingen achter hun ellebogen vandaan zoals we van de belgen gewend zijn.

Tenslotte:
Olga heeft alles voor mij op het beeldscherm om de enige echte Robinson te worden
(al dat gewauwel altijd over een echte Robinson )
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_43126706
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaad opzouten met die Bernadette, wat een hypocriete boerin is dat. Tijd voor die andere twee nederlandse meiden om haar eens te bewerken, hoewel die ook niet al te snugger overkomen (meewerken aan een complot waar ze zelf eerst onwetend de lul van waren). Die belgen spelen het weer pienter, halen weer ladingen achter hun ellebogen vandaan zoals we van de belgen gewend zijn.

Tenslotte:
Olga heeft alles voor mij op het beeldscherm om de enige echte Robinson te worden
Echte Robinson worden is per definitie al uitgesloten door de spelregels: slijmen en je inlikken wordt beloond door de redactie.
Allah u akbar
  woensdag 1 november 2006 @ 02:25:30 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43126889
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:22 schreef oldschoolf00l het volgende:
Alsof je een manke koe hoort blaten.
Kan je dat geluid reproduceren?

Een manke koe die blaat?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_43127201
quote:
Op woensdag 1 november 2006 02:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Kan je dat geluid reproduceren?

Een manke koe die blaat?
Die boerin is alles in 1. Koe, schaap. Je zal dr maar overheen moeten 's nachts.
Allah u akbar
pi_43128126
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:06 schreef Bayswater het volgende:

Tenslotte:
OK, dan de vraag andersom gesteld...waar moet volgens jou de winnaar aan voldoen?
  woensdag 1 november 2006 @ 08:50:42 #225
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_43128382
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:26 schreef Fargo het volgende:

[..]

OK, dan de vraag andersom gesteld...waar moet volgens jou de winnaar aan voldoen?
Winnaars hoeven van mij nergens aan te voldoen. Vaak spelen ze het slim met een beetje mazzel. Robin zou daar over alle ER als beste in het plaatje passen, maarja die kan weer niet op een evenwichtsbalk staan.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')