abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43336628
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:18 schreef crossover het volgende:

[..]

Doet hij nog iets met muziek?
Na sweet 75 en Jello Biafra werkt hij nu aan een solo-album, volgens eigen zeggen. "Right now, I’m just doing it for myself, and that’s what it’s all about."

Ondanks dat hij zich nu min of meer heeft teruggetrokken heeft hij in mijn ogen samen met Kurt en Dave een aanzienlijke bijdrage geleverd aan de muziek. Iets wat ik van de modernste bands echt niet meer kan zeggen. het is alsof tegenwoordig alle grote/opkomende bands een bepaalde formule volgen, walgelijk gewoon.

Een enkeling weet nog wel een lekker klinkende track neer te zetten, maar het zijn vooral nietszeggende pop-partijen die telkens hetzelfde klinken, zowel melodisch als in eigenlijke sound: een platte muur waar de vocal plat opgestepeld staat met wat platte drums tussen, een wereld van vierkant karton in stereo.
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:40:16 #162
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_43337090
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:23 schreef crossover het volgende:

[..]

Is dit Roger Waters?
[afbeelding]
Nee, Roger Waters is wel ietsjes ouder
(en wat bekender)
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_43337500
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:40 schreef MREn het volgende:

[..]

Nee, Roger Waters is wel ietsjes ouder
(en wat bekender)
Ja wist ik wel
Mijn favo bassisten:

En die van Dream Theater is wel tof:

Niks meer van te merken dat dit topic in KLB staat trouwens
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:50:44 #164
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_43337515
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:18 schreef crossover het volgende:
Ja oke heel fijn, wie is het??
SQY?
Martijn Mansvelders, vroeger bassist bij De Vettige Matjes (vooral bekend in Eindhoven eo.). Is na het stoppen van De Vettige Matjes sinds vorig jaar bassist bij SQY Rocking Team, omdat de vorige bassist meer tijd nodig had voor werk en gezin ed., wat er niet meer zo van kwam omdat SQY door de steeds grotere bekendheid steeds meer ging spelen.

SQY is inmiddels (na meer dan 13 jaar) een vrij bekende rockband, staat met het nieuwe album twee weken na verschijnen als enorm hoog in de lowlands hitlijst: http://www.popinstituut.nl/lowlands/hitlijst.html

De wat bekendere bands waarvoor SQY het voorprogramma verzorgde: Deep Purple (UK) DIO (USA) Status Quo (UK) Girlschool (UK) Golden Earring (NL) GUN (UK) Y&T (USA) Mental Hippie Blood (S) Tygers of Pantang (UK) Shootyz Groove (USA) Van Dik Hout (NL) UFO (UK) Skik (NL) Prodigal Sons (NL) Tyketto (USA) Erocktica (USA) The Sweet (UK) Europe (S) Motorhead (UK) zegt al wel redelijk wat over de kwaliteiten van de band.
De zanger Harald weet het publiek ook altijd erg te boeien tijdens concerten, en ik zelf kan niet wachten tot december als ze in het vrij kleine Rocks (Enschede) staan

Meer info (en foto's) op www.sqy.nl
(stem meteen even voor 'cover me in glory' wat ze moeten spelen op de live-optredens!)
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')