quote:
Martijn Mansvelders, vroeger bassist bij De Vettige Matjes (vooral bekend in Eindhoven eo.). Is na het stoppen van De Vettige Matjes sinds vorig jaar bassist bij SQY Rocking Team, omdat de vorige bassist meer tijd nodig had voor werk en gezin ed., wat er niet meer zo van kwam omdat SQY door de steeds grotere bekendheid steeds meer ging spelen.
SQY is inmiddels (na meer dan 13 jaar) een vrij bekende rockband, staat met het nieuwe album twee weken na verschijnen als enorm hoog in de lowlands hitlijst:
http://www.popinstituut.nl/lowlands/hitlijst.htmlDe wat bekendere bands waarvoor SQY het voorprogramma verzorgde: Deep Purple (UK) DIO (USA) Status Quo (UK) Girlschool (UK) Golden Earring (NL) GUN (UK) Y&T (USA) Mental Hippie Blood (S) Tygers of Pantang (UK) Shootyz Groove (USA) Van Dik Hout (NL) UFO (UK) Skik (NL) Prodigal Sons (NL) Tyketto (USA) Erocktica (USA) The Sweet (UK) Europe (S) Motorhead (UK) zegt al wel redelijk wat over de kwaliteiten van de band.
De zanger Harald weet het publiek ook altijd erg te boeien tijdens concerten, en ik zelf kan niet wachten tot december als ze in het vrij kleine Rocks (Enschede) staan
![]()
Meer info (en foto's) op
www.sqy.nl(stem meteen even voor 'cover me in glory' wat ze moeten spelen op de live-optredens!)
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."