Ja iddquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:42 schreef VoreG het volgende:
Gister dat gabberwijf dat helemaal uit dr naad ging over de relatie
Hoe lang duurde die relatie dan?
Ja anderhalve maand!
Lachen was dattquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:42 schreef VoreG het volgende:
Gister dat gabberwijf dat helemaal uit dr naad ging over de relatie
Hoe lang duurde die relatie dan?
Ja anderhalve maand!
Morgen schijnen er wel lekkere te komenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:50 schreef VoreG het volgende:
Die sidechicks zijn niks trouwens
Is het echt zo erg?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:53 schreef Bravebart het volgende:
OMG dat wijf zou ik nog voor geen miljoen een snoepketting van opeten
Nou, het zag er echt heel vies uit op de camquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:26 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Is het echt zo erg?![]()
Want in de studio klinken ze er best positief over.
Had ik niks teveel gezegd dusquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een ranzige wijfen.
Daar zou ik echt niet overheen gaan of wat dan ook..
Gegroetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Niemand luistert?
Ik vind het wel lachen met die gast.
Ik begin ook netquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:37 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ff de show van gisteren luisteren
Maar je kan hem blijkbaar niet meer zoals eerder wel kon gelijk luisterenquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:57 schreef Piles het volgende:
Ze hebben regelmatig problemen met de volledige uitzending, maar in een paar minuten is de uitzending binnen dus ik ben allang blij dat hij erop staat![]()
jeroen deed het echt super! mag van mij veel vaker komen. Hoe hij en erik-jan ook samen doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:01 schreef F1Bas het volgende:
Jeroen zijn verhaaltje over het schaamhaar-vrouwtje![]()
Vergeleken met wat hij overdag doet, is de nacht voor hem een paradijsquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:17 schreef Zuignapje het volgende:
[..]
jeroen deed het echt super! mag van mij veel vaker komen. Hoe hij en erik-jan ook samen doen![]()
Die vrouwen zien er alleen niet uit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:19 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Erotische fotoshoot in de studio vanacht
Ja iddquote:Op woensdag 1 november 2006 00:15 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
hij is in de studio!
links is Guido.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:49 schreef Catch22- het volgende:
is dat guido in de studio?
Ik had hem me voorgesteld als zo'n typische nerd, maar hij ziet er best ok uitquote:
Vorige week was Jeroen er in plaats van Rick en gister was Guido op de camquote:Op woensdag 1 november 2006 21:45 schreef Qunix het volgende:
OK..... Ik heb 2 weken geen internet gehad... Wat heb ik gemist in die 2 weken?
Iemand een samenvatting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |