abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 oktober 2006 @ 16:33:04 #51
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_42808762
In '94 maakten ze die ook nog, maar dan onder de naam 'Furio'.
Verder is zo'n ding technisch hetzelfde als een 106. Nouja en een 205 is ook niet echt verre familie.
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
pi_42843157
* myReactBekijk myReact van DropjesLover
* galleryBekijk de gallery van DropjesLover

Reg. datum: 12 november 2004
GROTE UPDATE

het lange wachten is eindelijk voorbij! * DropjesLover heeft weelz

het is (toch) een Nissan 100NX geworden, een 1.6 U9 Targa dak uit 1991 met: 157.xxx op de teller, stuurbekrachtiging, electrische ramen & spiegels, centrale deurvergrendeling. 2 weken terug goed APK gekeurd! voor 1300 eurootjes vind k het wel geen goeie deal

we zijn er een paar dingen:
-het targa-dak is waterdicht (getest), maar heeft een aantal kleine roestplekken en 1 wat grotere aan de binnenkant van het carosserie.
-zoals jullie al zeiden dat de achterkant nogal kan doorrotten, dat is deze ook gedeeltelijk. dit ga ik zelf nog fixen (lascursus + materiaal beschikbaar + kluszin)
-een paar lichte beschadigingen, maar wat wil je met een auto van 15 jaar
-hijs wit....

en verzekerd
klopt dat een beetje, een dagwaarde van 1000 euro (en alvast voor 100 euro audio) verzekerd? kost me 56 euro/maand

vroem vroem, ik mag rijden ermee
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_42844713
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:06 schreef DropjesLover het volgende:

het lange wachten is eindelijk voorbij! * DropjesLover heeft weelz

het is (toch) een Nissan 100NX geworden, een 1.6 U9 Targa dak uit 1991 met: 157.xxx op de teller, stuurbekrachtiging, electrische ramen & spiegels, centrale deurvergrendeling. 2 weken terug goed APK gekeurd! voor 1300 eurootjes vind k het wel geen goeie deal
Mee eens.Als het goed is heb je een GA16i motor en die willen best wel.(90 pk) Plus dat Nissans het altijd doen en dat je dan geen distributieriem hebt maar een ketting.
quote:
we zijn er een paar dingen:
-het targa-dak is waterdicht (getest), maar heeft een aantal kleine roestplekken en 1 wat grotere aan de binnenkant van het carosserie.
Dat kun je bijwerken.
quote:
-zoals jullie al zeiden dat de achterkant nogal kan doorrotten, dat is deze ook gedeeltelijk. dit ga ik zelf nog fixen (lascursus + materiaal beschikbaar + kluszin)
-een paar lichte beschadigingen, maar wat wil je met een auto van 15 jaar
-hijs wit....
Als hij nog glimt is dat niet erg.Als hij dof is zou ik hem even cleaneren en in de was zetten.Maar ja,je ziet er allles op. * RealZeus uit ervaring spreekt. Mijn ouders hebben ook een witte auto gehad.

en verzekerd
klopt dat een beetje, een dagwaarde van 1000 euro (en alvast voor 100 euro audio) verzekerd? kost me 56 euro/maand

vroem vroem, ik mag rijden ermee
[/quote]Veel plezier.Nou hopen dat het volgend jaar een warme zomer wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')