Jammer!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef Vicky het volgende:
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd...
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef koster het volgende:
Dit is wel een erg lekkere versie zeg!
http://www.youtube.com/watch?v=AdP0IjDOJWo
Wow!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef koster het volgende:
Dit is wel een erg lekkere versie zeg!
http://www.youtube.com/watch?v=AdP0IjDOJWo
Yup, en Trijntje Oosterhuis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, samen met De Dijk en Blof onder meer.. 'goeie affiche'..
In het AD ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Staat vandaag een flink stuk over hem in de Nieuwe Revu.
Ik hoop het. Is nr 4 op de cd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat het nieuwe nummer?
Op Bol.com - Van Velzen Kun je stukjes luisteren als je wilt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt de cd al in huis? Wat zijn de andere titels?
quote:
Hoe heetten de originele nummers dan? Van dat One Angry Dwarf herkende ik het meteen, maar weet niet waarvanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:10 schreef Discoverme het volgende:
Baby het higher en One Angry Dwarf zijn covers. Burn (naar mijn weten toch echt niet), tenzij jij weet van wie het gecoverd is. Overigens zijn de VanVelzen uitvoering toch net even wat strakker dan de originele uitvoeringen. 2 covers vd 12 albumtracks voor een debuut (en bovendien van iemand ide al coverend via Crazy Pianos doorbrak, vind ik mee vallen) de rest is overigens gewoon zelf of samen geschreven.
One Angry Dwarf and 200 Solmenn Faces (volledige titel) is van Ben Folds Five, Baby Get Higher weet ik niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Hoe heetten de originele nummers dan? Van dat One Angry Dwarf herkende ik het meteen, maar weet niet waarvanEn Baby get higher wist ik niet! Maar vind het wel een lekker positief gestemd album, met veel U2/Keane invloeden (meen af en toe zelfs dingen te horen die TE goed ´geïnspireerd´ zijn op U2/Keane)
![]()
Kan ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Misschien domme vraag, maar is hij dat inderdaad? Volgens mij is hij gewoon heel klein.
Iemand van 1.50 is geen lilliputter hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
Dat is een liliputter!!!!!!!!!!!
Ik wist niet eens dat hij 1.50 was, ik weet alleen dat ie korte beentjes heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Iemand van 1.50 is geen lilliputter hoorIn de zuidelijke landen zijn de meeste vrouwen zo rond de 1.50/1.60 en de mannen zitten er niet zoveel boven.
Dit is een lilliputter :
[afbeelding]
(metal)
Wist ik al een tijdje, aardige stem heeft die Van Velzen maar ik vind 'm toch sterk overgewaardeerd mede dankzij dat covergebeuren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:53 schreef Ternerito het volgende:
Baby get Higher is van een fame academy deelnemer in GB, ofwel Idols....D. Sneddon....
Burn is van Shannon Noll, australische zanger, lijkt qua sound en stem best wel op VanVelzen. Burn is zo goed als volledig gekopieerd...en heeft ook gewoon op een album van deze artiest gestaan...
Minimaal 3 covers op je debuut cd is voor iemand die een singer/songwriter poogt te zijn, en ook nog minimaal 2 inzetten als singles...ach...VanVelzen zakt bij mij als singer/songwriter toch aardig door het ijs...als muzikant blijft hij best bekoorlijk...Nu nog eerst eens op volledig eigen kracht een LP uitbrengen....
Dat viel me ook op, z'n armen en benen zijn behoorlijk kort ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij 1.50 was, ik weet alleen dat ie korte beentjes heeft.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef JeroenV het volgende:
Was net op de radio. Zijn cd staat op 1, en dat is voor het eerst sinds 8 jaar oid dat dit met een debuterende artiest gebeurt. Laatste was Kane.
het staat zo in mij MyACT en 't boeit me niet zoveel meer, helemaal niet nu ik heb gehoord dat het covers zijn. Ik waardeerde hem in de eerste instantie wel.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Want?
Goh, ik ben het helemaal met je eens! Behalve dat ik dan niet naar Giel luister.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:05 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
het staat zo in mij MyACT en 't boeit me niet zoveel meer, helemaal niet nu ik heb gehoord dat het covers zijn. Ik waardeerde hem in de eerste instantie wel.
Ik ben een trouwe GIEL luisteraar
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:48 schreef ook_gek het volgende:
Het is net een blikje redbull op pootjes als je hem ziet bewegen!
Nee hij is er nu mee gestopt las ik laatst in een interview.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Werkt hij nu ook nog bij de Pianos dan?
met dat stukje van nirvana.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij zat deze week nog in de hoogtepunten van DWDD, met zijn eerste optreden daar! Leuk leuk
Goh, toevallig. In Zwolle ook alquote:Op zondag 6 mei 2007 12:14 schreef Hythloth het volgende:
Erg chill van hem tijdens Bevrijdingsfestival Flevoland dat hij Baby get higher nog een keer speelde, zodat een meisje een beter YouTube filmpje kon maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |