Heerlijke ingeving was datquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:18 schreef MarkPeterse het volgende:
juistem! Bolkesteijn +1
Dat is een voortvloeisel uit de curve ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:25 schreef MarkPeterse het volgende:
dat er een optimaal belastingtarief is waarbij de overheidsinkomsten maximaal zijn
en dan in het latijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:30 schreef Yurithemaster het volgende:
S.P.Q.R
De senaat en de burgers van rome
ah ik dacht dat het een beschuldiging van arrogantie was omdat ik schreef "technici heerschen"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:31 schreef kniertjeh het volgende:
applaus dat je het antwoord wist. Vind ik knap...![]()
nee hoor... it all a game.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:32 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
ah ik dacht dat het een beschuldiging van arrogantie was omdat ik schreef "technici heerschen"
Je bent sowieso de enigstequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik hier trouwens de enigste die geen vwo of universiteit heeft gedaan/gevolgt?
Nee je bent niet de enigste..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik hier trouwens de enigste die geen vwo of universiteit heeft gedaan/gevolgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |