quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:54 schreef MarkPeterse het volgende:
neen, hij zei het toen zijn zoon (van wie ik de naam ben vergeten) het een ranzig idee vond dat hij belasting wilde gaan heffen op wcgebruik....
Shit nu had ik het wel geweten maar ik was wat te snel met opzoekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:54 schreef MarkPeterse het volgende:
neen, hij zei het toen zijn zoon (van wie ik de naam ben vergeten) het een ranzig idee vond dat hij belasting wilde gaan heffen op wcgebruik....
Inderdaad een mooie moeilijkheidsgraad, je zou het antwoord ergens tussen de 5e en 10e post moeten krijgen (schat ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:57 schreef MarkPeterse het volgende:
volgens mij is deze vraag trouwens wel een mooie moeilijkheid, het is niet zo dat iedereen hem weet, maar de snelste f5-er hem pakt, en niet zo dat er toevallig iemand langskomt na een half uur die weet wat een groene knolamaniet is
Inderdaad! wyccie +1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:00 schreef wyccie het volgende:
Vespasianus?
Die was makkelijk, hč.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:06 schreef MarkPeterse het volgende:
mare nostrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |