Oke, dan ik even wat bestellen bij SIR.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:31 schreef MarkPeterse het volgende:
Valt wel mee, van ieder dik ende karig amerikaans boek is een samenvatting gemaakt (slimstuderen heet dat van 50 paginas) en als je die leert, haal je een 10....
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:34 schreef MarkPeterse het volgende:
ah de waltons van walmart
albrecht zijn trouwens duitsers van aldi
ik ga ook maar eens mijn eigen retailer opzetten
Waar bestel je slimstuderenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oke, dan ik even wat bestellen bij SIR.
quequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
ze staan met ze stoden met zijn 5en
Aha, bedankt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:38 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Waar bestel je slimstuderen
Bij slimstuderen.nl, dus niet bij die prutsers van de SIR (die maken collegeverslagen). slimstuderen zijn samenvattingen van de boeken
TUe?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:41 schreef MarkPeterse het volgende:
Welke Nederlandse Universiteit kwam recentelijk als beste uit de test bij een onderzoek door de times
Gaan jullie het hele topic zo doorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Aha, bedankt.Dan moeten die tentamens wel lukken zonder overmatige inspanning.
![]()
What he saidquote:
Omdat iemand anders eerder op dat idee kwamquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:46 schreef MarkPeterse het volgende:
Grrrr, waarom heb ik niet een kutsite opgericht met leipe filmpjes die nooit winst gaat maken, om hem vervolgens voor1,65 miljard (!!!!!!!) te verkopen aan google.....
Ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat iemand anders eerder op dat idee kwam
Marktplaats lijkt ook heel simpel, maar kom maar es op het idee
Ja goed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:50 schreef MarkPeterse het volgende:
het foto-electrisch effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |