Oke, goed.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:58 schreef MarkPeterse het volgende:
delftse poort dan maar....
Er was toen de woningen een tijdje geleden verkocht ook een makelaar die er een Porsche (kleinste model Boxster weliswaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:59 schreef MarkPeterse het volgende:
De penthouse op de bovenste etage van Montevideo is trouwens te koop, 2 verdiepingen, eigen zwembad, prijs is slechts 2 miljoen (is echt niet duur voor wat je krijgt)
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar kamer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:04 schreef MarkPeterse het volgende:
Waar in het Rotterdamse woont Bolkesteijn trouwens?
Nee, helaas, ik wil geen onderhuur. Het valt nu allemaal nog wel aardig te bereizen, dus echt urgent is het niet dus ik zoek liever even verder naar gelijk een vaste stek.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:11 schreef MarkPeterse het volgende:
als je interesse hebt in een half jaar onderhuur vanaf eind oktober weet ik nog wel wat voor je
Ik woon nu in Amersfoort (met OV is het maar een uurtje naar de EUR) en heb eerst Civiele Techniek gestudeerd in Enschede, heb ik bijna (nog een paar maanden denk ik) mijn Bachelor diploma van, en doe nu Economie & Bedrijfseconomie aan de EUR. Volgend jaar wil ik er nog Werktuigbouwkunde (HBO of WO weet ik nog niet precies) naast gaan doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:13 schreef MarkPeterse het volgende:
waar woon je nu dan en waar studeer je (en wat?)
Ik woon en studeer trouwens in Rotterdam (bedrijfskunde) en heb daarnaast mijn studie Chemical engineering te delft afgerond
Ja dat niveau viel mij ook gelijk op bij Economie, ik heb echt het gevoel dat ik vergeleken met civiel helemaal niks doe in een week.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:25 schreef MarkPeterse het volgende:
6.5 jaar, inderdaad is het een goede combinatie. Je lacht je vooral dood om het niveau van bedrijfskunde etc en hebt echt veel meer inzicht in beide werelden. Ik ben blij dat ik beide studies heb gedaan....
Maar is dat niet veel lezen? Bedrijfskunde lijkt me echt zo'n leesstudie (daarom ben ik ook (bedrijfs)economie gaan doen), zeker gezien de lage informatiedichtheid van al die Amerikaanse boeken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:28 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik heb serieus tijdens een trimeter helemaal NIETS gedaan, en gewoon de week voor het tentamen keihard gaan leren. Resultaat: 2 achten, 2 negens.....
Jeejquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:23 schreef MarkPeterse het volgende:
exxon en mobil waren een deel van standard oil. (net als crevron en amoco)
Ik reken je antwoord maar goed
Yurithemaster +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |