Die is mij eerlijk gezegd te rancuneusquote:
Lees je in kloddertje...geheel in de stijl van japster..die me zat te triggeren om dit te doenquote:
Haar niet noemen geeft met dat jaloerse kreng een ander resultaat denk je?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is mij eerlijk gezegd te rancuneus...die blijft pissed, gaat blocken en dan ws een week steken onder water geven heb ik het idee
![]()
Ach je weet hoe ik ben pik, altijd ingetogen, bescheiden en ik ga de confrontaties liever uit de weg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Haar niet noemen geeft met dat jaloerse kreng een ander resultaat denk je?![]()
![]()
Je bent duidelijk scheel of dyslectisch!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb alles gezelzen ik noem je n mietjuh (durfal, nee schuddende smily) niet dr naam bewust verkeerd schrijven?
wat is daar de gedachte achter
wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachtenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die is mij eerlijk gezegd te rancuneus...die blijft pissed, gaat blocken en dan ws een week steken onder water geven heb ik het idee
![]()
quote:
Je kunt me toevoegen en gelijk blocken...heb je ook weer een leuk uitje gehad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wil jij ook een ban blok... onee heb je niet op msn...
... hij heeft het iig lekker rustigquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Haar niet noemen geeft met dat jaloerse kreng een ander resultaat denk je?![]()
![]()
als jequote:Op maandag 9 oktober 2006 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach je weet hoe ik ben pik, altijd ingetogen, bescheiden en ik ga de confrontaties liever uit de weg.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt me toevoegen en gelijk blocken...heb je ook weer een leuk uitje gehad.![]()
![]()
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel...zo spreek je haar nauwelijks op msn, zo blocked ze je...ik mis ergens het nutquote:
ja, echt wel....quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel...zo spreek je haar nauwelijks op msn, zo blocked ze je...ik mis ergens het nut![]()
Ik ben wel speciaal, ik ben de enige die ze een permban guntquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Als je maar weet dat je niet langer speciaal bent...ik ben nu ook geblocked.![]()
Je stond bij mij al op blocked...! Wegens teveel gewuif!quote:
aan jou de eer "schat"... delete contact.. doe dan, doe dan!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde gevoel...zo spreek je haar nauwelijks op msn, zo blocked ze je...ik mis ergens het nut![]()
... ik weet ff niet meer hoe het moet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |