ff gegoogled... het was een belangrijke romeinse stad, en het schijnt er nog te barsten van overblijfselen.. dat wordt stenen fotograferen..quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm...spaanse dames![]()
![]()
oh nee..je was al getrouwd
[/flauwe opmerking]
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:18 schreef Xilantof het volgende:
Hoi daar!
@wurm, verkeerde user danEr was hier iemand op stage laatst... maar wie dan ook al weer?
Woehaaaaaaaa ....kom eg nie goed heequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef An24 het volgende:
[..]
PDJ komt een keertje meePDJ komt een keertje mee
![]()
-edit- heb zelf ook nog geen klachten over mijn geouwehoer gehad, dus komt goed![]()
Meets zijn voor de gezelligheid PDJquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:40 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Woehaaaaaaaa ....kom eg nie goed heeAls ik begin met kleppen en het is gezellie + wijntje (
) weet ik van geen ophouden
![]()
![]()
We zullen wel eens zien. Laatst in Delft had ik er al bij willen zijn, daar leek het me wel leuk toe.![]()
Juist, reken ik ook op P. Maar ... ik krijg soms fotostuipen als ik iets moois zie, dan moet ik wat doen met die cam. Iedereen en alles moet dan maar ff wachten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meets zijn voor de gezelligheid PDJBoeie dat er dan niet gefotografeerd wordt
juist,quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Juist, reken ik ook op P. Maar ... ik krijg soms fotostuipen als ik iets moois zie, dan moet ik wat doen met die cam. Iedereen en alles moet dan maar ff wachten.![]()
Dat heeft iedereen hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Juist, reken ik ook op P. Maar ... ik krijg soms fotostuipen als ik iets moois zie, dan moet ik wat doen met die cam. Iedereen en alles moet dan maar ff wachten.![]()
Ja, maar zo snel ben ik niet met antwoorden. Ik heb hem net gelezen ...antwoord en vragen komen weer naar je toe.quote:
Gelukkig niet de enige idioot dusquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen hoor
Zo...handmatig werk is afImport is opgestart
Tijd voor een half uurtje ontspanning
geen probleemquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja, maar zo snel ben ik niet met antwoorden. Ik heb hem net gelezen ...antwoord en vragen komen weer naar je toe.![]()
Thnx![]()
OK, ik ben zeer benieuwd!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen probleem
voorbeeld foto's komen er zat na 28 oktober denk ik
(als we 2 studio's inrichten dan )
Dank je Pquote:
Hoi daar!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:30 schreef Graaf_Tell het volgende:
hallo, ik ben nieuw hier![]()
monique uit tilburg
Nee fotografeer nog niet zo lang...heb al wel heel veel foto's gezien (van familie en vrienden en op site's en heel veel boeken)quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoi daar!
Welkom hier!
Fotografeer je al lang? Wat vind je vooral leuk om te fotograferen?
Welke tak van de fotografie interesseerd je het meeste?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:43 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
Nee fotografeer nog niet zo lang...heb al wel heel veel foto's gezien (van familie en vrienden en op site's en heel veel boeken)
Momenteel schiet ik met een fuji digitale maar ik ben hard aan het sparen om een dlsr te gaan kopen.
weet nog niet wat maar ik heb de tijd.
natuur...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Welke tak van de fotografie interesseerd je het meeste?
Klinkt goedquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
natuur...
landschappen
ochtengloren enz ..dat vind ik geweldig om te zien
ik ben ook fan van national geographic
Meedoet in zwaaitopicquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:56 schreef Graaf_Tell het volgende:
[..]
natuur...
landschappen
ochtengloren enz ..dat vind ik geweldig om te zien
ik ben ook fan van national geographic
Cognac is een beter ideequote:
Goeiemorgen P.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:26 schreef PdeHoog het volgende:Goeiemorgen
* PdeHoog heeft een probleem
Er is koffie maar geen beker
Morgen trouwens waarschijnlijk vrijMisschien weer een keertje naar blijdorp
edit: GTMA PDJ
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:28 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen P.
GTMA? Zeg ik, nog niet wakker:-)
Zie je ... ik heb veel senseo nodig ... dus komt nu wel goed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Great Minds Think Alike en het sloeg op de koffie
* PdeHoog gaat vandaag eens met koffie en koek (of cola en popcorn) toekijken hoe zich hier een leuke soap gaat ontwikkelen
Op kantoor that is dus
Is de conversiesoftware buggy of zo? Sux kwadraat! Veeel werk voor jan lul dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:30 schreef PdeHoog het volgende:Great Minds Think Alike en het sloeg op de koffie
* PdeHoog gaat vandaag eens met koffie en koek (of cola en popcorn) toekijken hoe zich hier een leuke soap gaat ontwikkelen
Op kantoor that is dus
Het werk had toch moeten gebeurenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:10 schreef freud het volgende:
[..]
Is de conversiesoftware buggy of zo? Sux kwadraat! Veeel werk voor jan lul dus. Laatste grote conversie was grotendeels met eigen scripts, en dan kan je wat meer knutselen. Het ging hopelijk om een testrun, en niet productie...
Goeiemorgen BB en Freudquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:49 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie morgen allemaal![]()
![]()
daarzijn we weer
vandaag lekker rustig dagje..hoef maar uurtje te werkenwat een luxe
![]()
even kijken of ik de overige tijd leuk kan vast leggen![]()
Mogguh PDJquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:12 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen d70 en xil:-)
Ik werk al zo lang niet, denk er soms wel aan:-))))
Ach, dat is het hele idee erachter toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:19 schreef PdeHoog het volgende:
Het werk had toch moeten gebeurenHet was een mooi leertraject voor over een paar weken als we live gaan
Een uurtje werken, pfff, utpisch...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:49 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Goeie morgen allemaal![]()
![]()
daarzijn we weer
vandaag lekker rustig dagje..hoef maar uurtje te werkenwat een luxe
![]()
even kijken of ik de overige tijd leuk kan vast leggen![]()
Is er niet iets zelfstudie/LOI achtigs wat je tot die tijd kan doen? Al is het om het kunnen leren niet teveel weg te laten zakken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:13 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh PDJ
Ik zit nu ook al te lang op mijn kont. Hopelijk mag ik in feb beginnen met wat leuks(Studie)
Dan moet je het nog ff volhouden dus, je zelf zien te vermakenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mogguh PDJ
Ik zit nu ook al te lang op mijn kont. Hopelijk mag ik in feb beginnen met wat leuks(Studie)
Nu nog lezenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:17 schreef D70 het volgende:
Over studie gesproken, kreeg net cursus photoshop binnen bestaande uit 3 dvd’s![]()
Lezen is er niet bij word allemaal uitgelegd door filmpjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nu nog lezen![]()
Ik heb hier ps cs gehad, maar weet niet of die nog werkt. Werk al lang met Photoshop Elements!![]()
Uurtje is wel lekker,maar als je morgen er dubbel tegenaan moet ...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:20 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
uurtje werken ja...vandaag mazzel dus......maar dat word morgen wel weer anders.....
werk in de thuiszorg...en soms wordt er wel eens met de uren geschoven...dus zo ook vandaag...kan ik het morgen weer inhalen![]()
Tsssssssss ... gemak dient de mens ... de luie mens uiteraardquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:21 schreef D70 het volgende:
[..]
Lezen is er niet bij word allemaal uitgelegd door filmpjes
Dus ik kan achterover leunen
![]()
kijk dat is nog een fijn....ben zelf namelijk geen lees type....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:21 schreef D70 het volgende:
[..]
Lezen is er niet bij word allemaal uitgelegd door filmpjes
Dus ik kan achterover leunen
![]()
Juist, tis buiten al druk genoeg ... gok op ergens 1000mbarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:27 schreef D70 het volgende:
Ik maak mij niet druk PDJ
Dat doen er hier al genoeg![]()
![]()
Een probleem komt nooit alleenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
Net weer een probleem opgelostIk zou mezelf bijna een schouderklopje geven
Gaat mij net zo Bizzy-Bee, met lezen blijft er veel minder hangen bij mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:27 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
kijk dat is nog een fijn....ben zelf namelijk geen lees type....
met filmpjes of plaatjes steek ik het pers. veel sneller op![]()
langzaam aan dat welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:34 schreef D70 het volgende:
Gaat dus de goede kant op Ynske
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:31 schreef Ynske het volgende:ik mag vanaf morgen weer met 2/3 uurtjes gaan werken
Had je zelf dat probleem niet veroorzaakt, hmmmquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
Net weer een probleem opgelostIk zou mezelf bijna een schouderklopje geven
op dit moment helaas nog servicedeskwerkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:40 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ynske......nieuwgierige belangstelling
wat voor werk doe je???
lekkere stoofpeertjes met vlees lapje en gebakken aardappeltjes met spekjes en uiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:44 schreef D70 het volgende:
Iemand een tip wat ik zo in de winkel ga halen om te eten vanavond ?![]()
Iets makkelijks wat ook nog smaakt![]()
van de iglo de stoommaaltijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:44 schreef D70 het volgende:
of voor het makelijke........tagliatella met zalm en roomsausquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:44 schreef D70 het volgende:
Tussen de regels doorlezend mijn beste ... zag ik het alquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:38 schreef Xilantof het volgende:
@pdj:
En tot nu toe vermaak ik mezelf prima. Dit ook tot mijn grote verbazing omdat ik echt baggerslecht ben ik doen van niets. Ik kan niet stil zitten![]()
Hopelijk vind ik snel een leuke studie om te gaan doen... maar ook hier ligt alles net ff wat schever dan dat er zo 1,2,3 te vertellen valt
ook goedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:51 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tssssss...moet nu niet aan friet denken![]()
Broodje warm vlees ... ja dat wel![]()
![]()
Vers gemaakte frietjesquote:
Och, ik vermaak me ook wel prima achter de pc of met de camera. Maar zeker dat laatste valt voor mij toch onder " iets doen". Een hele dag alleen binnen zitten achter de pc kan ik dus weer nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tussen de regels doorlezend mijn beste ... zag ik het al![]()
Stil zitten? Tsssss ... ik kan best uren verdoen achter die pc en/of samen met me camera. Toch zit er onrust in het lijf, enorm veel onrust. Wil van alles, maar weet nog niet wat. Gewoon gedachtenloos(kan ik toch niet) rondslenteren door een leuk plaatsje, bakkie drinken ...wat praten en weer verder. Verder met de gedachten ... wat te doen en hoe?
Ik sta voor keuzes maken, gedwongen keuzes maken ... iets waar ik absoluut niet van hou. Toch moet het. Ook voor mij vaak de vraag, ga ik aan een studie beginnen? Wat wil ik daarmee bereiken? Wat kan ik daarmee bereiken? En, heel belangrijk ... hoeveel plezier geeft mij dat leren? En, ik kan ook niet leven van de lucht alleen.
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:40 schreef freud het volgende:
[..]
Had je zelf dat probleem niet veroorzaakt, hmmm.
Grote jongenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorEr was wat vergeten met de inrichting van de software. Ik heb het zelf aangepast en nu draait het netjes door
Gelijk heb je, kssssssssst.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Maar goed, genoeg stil gezeten vandaag! Ik trek erop uit!
Ik kan je gene ifno geven, alleen wel dat de ns een voordeelurenkaart heeft. Maar dat wist je denk ik alquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:11 schreef Ynske het volgende:
is er iemand die me hier meer info over kan geven?
Maandtrajectkaart 2e klas 1) 1 ¤ 269,60 ¤ 269,60
Totaal: ¤ 269,60
1) Maakt u veelvuldig gebruik van tram, bus of metro, dan kan een aanvullend stad-/streekabonnement interessant zijn voor u.
waar zou ik de kosten daarvan kunnen vinden?
aangezien ik in denhaag en utrecht nog met de bus moet vraag ik me af of dat goedkoper is dan de 2 x 59,55 die ik aan losse abbonnementen moet hebben
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:21 schreef freud het volgende:
PW, als je je zen foto wat meer zou croppen, komt hij een stuk beter uit imo. Water eronder voor een groot deel weg, en aan de linkerkant ook een strook eraf?
Dat vond ik dus ook Freud, maar ik stond niet stil bij dat klonen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:38 schreef freud het volgende:
Misschien even de muur doorklonen linksonder? Past niet zo in de plaat.
Waarom weet ik niet meer, maar ik had me in iedre geval gefocust op die deuren, daarbij hopend die bogen ook te kunnen pakken. Ik denk omdat mijn camerastandpunt omhoog gericht had moeten worden en ik dus nog meer een vertekend beeld zou krijgen. Andere eigen positie was niet mogelijk daar!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:41 schreef Ynske het volgende:
T Stoort me dat boven bij het eerste luik de boog niet op de foto staat
en de tweede kweet niet, dat vlak beneden is wel erg groot.... maar de foto straalt niet echt iets uit vind ik
sorry
Welkomquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:30 schreef Graaf_Tell het volgende:
hallo, ik ben nieuw hier![]()
monique uit tilburg
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:00 schreef Yoni het volgende:
Hoi
Ik ben ook weer eens op kantoor en ben het eigenlijk alweer zat. Tis koud, saai en internet is echt zoooooo traag!! Ik vind dat ik om 14.00 wel weer naar huis mag
Tsss ... en ik maar druk en snel internet, waardor ik het nog drukker hebquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:00 schreef Yoni het volgende:
Hoi
Ik ben ook weer eens op kantoor en ben het eigenlijk alweer zat. Tis koud, saai en internet is echt zoooooo traag!! Ik vind dat ik om 14.00 wel weer naar huis mag
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:46 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook Freud, maar ik stond niet stil bij dat klonen.![]()
Thnx ..heb ik aangepast ..kijk maar eens.![]()
Blijdorp wil ik ook weer eens heen en zag al dat P ook wou gaan. Die gorilla's hebben nog wat goed te maken, wil die prachtige koppen wel eens beeldvullend op de foto en ...scherp.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ga je morgenochtend naar Blijdorp P? Misschien wil ik wel mee
en dan lopen vanaf ns station naar blijdorp? Ik weet niet hoe ver dat is, want met tas en statief heb ik wel wat mee te sjouwen aan gewichtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:43 schreef umberrella het volgende:
Lang leve het ov??
Nee, nog niet. Ik zat er wel aan te denken om dat te gaan doen. Maar wordt dan wel een hele dure, daar er meerdere ook vaker mee willen gaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:46 schreef Shadow47 het volgende:
yoni en PDJ, hebben jullie een jaarkaart voor Blijdorp ofzo?
Ja, ik heb een jaarkaart. En PdeHoog, freud en nog wat meer mensjes hier ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:46 schreef Shadow47 het volgende:
yoni en PDJ, hebben jullie een jaarkaart voor Blijdorp ofzo?
2 vliegen in 1 klap.......dieren en kinderen op fotoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik zat er wel aan te denken om dat te gaan doen. Maar wordt dan wel een hele dure, daar er meerdere ook vaker mee willen gaan.![]()
Voor het Noorder Dierenpark had ik 1, daardoor ging ik ook vaak heen, wat lekker is. Gewoon door de week en dan vroeg heen gaan, lekker zennnnn.
De laatste keer dat ik in Blijdorp was ging ik ook uit van vroeg en ...zennn. Lekker toch door de week, maar een kids en gekrijs ineens. Terinq, was net of men alle scholen naar Blijdorp hadden gestuurd.![]()
Als ik kan ga ik met de auto, want het OV en ik ... we zijn geen vrienden hee. Maar 5 a 10 lopen moet te doen zijn en zal ik dit eens heel goed overwegen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, ik heb een jaarkaart. En PdeHoog, freud en nog wat meer mensjes hier ook![]()
PieDobbeljoe: Blijdorp is een minuut of vijf a tien lopen vanaf R'dam CS. Je kunt ook met de bus naar de Oceaniumzijde en dat duurt ook een minuut of tien.
Ik ga even wat regelen hier op kantoor. Misschien dat ik toch moet werken. Maar ik laat je dat nog ff wetenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ga je morgenochtend naar Blijdorp P? Misschien wil ik wel mee
Tssssssss ... letten op andermans kids dat ze met hoofd tegen je camera of statief aan lopen, of .... dat ze met een ijsje tegen je lens aankomen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:55 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
2 vliegen in 1 klap.......dieren en kinderen op foto![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tssssssss ... letten op andermans kids dat ze met hoofd tegen je camera of statief aan lopen, of .... dat ze met een ijsje tegen je lens aankomen.![]()
Nee, of dieren of kids.
Kids bij dieren en dan niet in een dierentuin, maar minder druk gebied ...yessss. Das wel leuk om te doen.![]()
of kinderboerderij..doen het ook vaak wel leukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Tssssssss ... letten op andermans kids dat ze met hoofd tegen je camera of statief aan lopen, of .... dat ze met een ijsje tegen je lens aankomen.![]()
Nee, of dieren of kids.
Kids bij dieren en dan niet in een dierentuin, maar minder druk gebied ...yessss. Das wel leuk om te doen.![]()
Keej, sgoed. Ik kan wel alleen vroeg en ook niet zo enorm lang, moet 's middags wel naar kantoor ergens. We hebben een meeting tot 22.00, dus ik ga niet de hele dag dan hier zittenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga even wat regelen hier op kantoor. Misschien dat ik toch moet werken. Maar ik laat je dat nog ff weten
Lach maar (quote:
Dolfinatium vond ik enorm tegenvallen eigenlijk, alleen de dolfijnen in het restaurant waren wel leuk, en de show. De rest was niet echt indrukwekkend. Maar goed, ik ben niet zo'n zeeleeuwentypje. Doe mij maar een tijger, apen, wolven, en niet te vergeten: de struisvogelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Rhenen is ook leuk dieren park......of dolfinarium zeehondjes/leeuwen fotograferen![]()
zal ik toch maar eens ook doen.... volgend jaar maar weer denk![]()
Rhenen ben ik geloof ik nog niet geweest en zeehondjes heb ik gezien en mooi op de foto staan van Pieterburen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:15 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Rhenen is ook leuk dieren park......of dolfinarium zeehondjes/leeuwen fotograferen![]()
zal ik toch maar eens ook doen.... volgend jaar maar weer denk![]()
Dolfinarium is idd geen succes voor fotografiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:18 schreef freud het volgende:
[..]
Dolfinatium vond ik enorm tegenvallen eigenlijk, alleen de dolfijnen in het restaurant waren wel leuk, en de show. De rest was niet echt indrukwekkend. Maar goed, ik ben niet zo'n zeeleeuwentypje. Doe mij maar een tijger, apen, wolven, en niet te vergeten: de struisvogel.
ah...pieterburen...in het mooie hooge noordenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Rhenen ben ik geloof ik nog niet geweest en zeehondjes heb ik gezien en mooi op de foto staan van Pieterburen.![]()
Wat dieren aangaat, die Gorila's staan hoog op mijn lijst, zoals ook roofvogels en vlinders. Tijgers en leeuwen ook, maar dan graag niet van die door de hitte luie krengen.![]()
Of je maakt er een leuke meet vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:25 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ah...pieterburen...in het mooie hooge noorden.....
maar dan ken je toch misschien beter naar de wadden gaan...en daar ze proberen vast te leggen![]()
gelijk paar nieuwe landschapjes erbij.......en ook leuk misschien vanaf de boot foto's maken?![]()
![]()
hahah eigenlijk wel en goed idee zal ik zelf eens doen![]()
![]()
![]()
moet er wel eerst een lieve geld bode langs komenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:35 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ja dat is ook super leuk....leuk idee.....![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad Pieterburen ...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:25 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ah...pieterburen...in het mooie hooge noorden.....
maar dan ken je toch misschien beter naar de wadden gaan...en daar ze proberen vast te leggen![]()
gelijk paar nieuwe landschapjes erbij.......en ook leuk misschien vanaf de boot foto's maken?![]()
![]()
hahah eigenlijk wel en goed idee zal ik zelf eens doen![]()
![]()
![]()
jep eer je op het vaste land weer bent....ben je wel een paar uurtjes verderquote:
aahhhquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Inderdaad Pieterburen ...
[afbeelding]
Toen wou ik graag naar Pieterburen en heb daar ook geen spijt van gehad, ook al had ik mijn gave lens en camera toen nog niet(Canon G3 en 2003) Ik mocht wel over de touwen, dat had ik netjes gevraagd, zodat ik naast de bassins stond![]()
Het noorden heb ik uiteraard zeer veel van gezien, daar ben ik ook geborenMaar ben liever in het westen, ook al is het daar ff wat drukker
![]()
oh een noordeling ???? waar precies vandaan????quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:42 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Inderdaad Pieterburen ...
[afbeelding]
Toen wou ik graag naar Pieterburen en heb daar ook geen spijt van gehad, ook al had ik mijn gave lens en camera toen nog niet(Canon G3 en 2003) Ik mocht wel over de touwen, dat had ik netjes gevraagd, zodat ik naast de bassins stond![]()
Het noorden heb ik uiteraard zeer veel van gezien, daar ben ik ook geborenMaar ben liever in het westen, ook al is het daar ff wat drukker
![]()
Verste meet ooit denk ik danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:39 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
zullen er vast wel meer liefhebbers voor zijn
Niet alleen dat, voor dat je vanaf circa midden van het land op de wadden bent ....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:48 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
jep eer je op het vaste land weer bent....ben je wel een paar uurtjes verder![]()
moet je dan ook eigenlijk wel goed weer garantie hebben![]()
misschien in voorjaar![]()
![]()
eigenlijk even in de gaten houden wanneer er weer zeehondjes worden vrij gelaten.ook erg leuk lijkt me dat![]()
Nee, Groningen, Drente en Friesland zijn verder...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:58 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
ach het is het einde van de wereld niet![]()
![]()
Geboren in Emmenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:53 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
oh een noordeling ???? waar precies vandaan????
ben zelf namelijk in groningen geboren![]()
![]()
woon er overigens niet meer hoor.....![]()
maar mooi is het daar wel![]()
![]()
![]()
![]()
ga er zelf nog geregeld heen![]()
wouwwwwquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:00 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Niet alleen dat, voor dat je vanaf circa midden van het land op de wadden bent ....
Als ik me bike nog had, tja .....
[afbeelding]
En mooi weer garantie heb je nooit natuurlijk, soms wel eens jammer. Maar ook met wat minder weer, als het maar gezellie en mooi is![]()
hahahaha sjonge jonge zegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Geboren in Emmen![]()
En laat ik het zo zeggen, mijn huis staat daar nog![]()
Groningen op zich is wel mooi als provincie, maar is echt het einde van de wereld wel en ... scheelt een trui. Wel veel mooie en oude panden nog, heerlijk om te zien.![]()
Huh? Zie helemaal geen vlekje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:50 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
aahhhschattig hoor
jammer van het witte licht puntje op hoofd..
ziet er verders er mooi uit hoor![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:03 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, Groningen, Drente en Friesland zijn verder...
die bij zijn linker oog...voor de kijkers dan hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Huh? Zie helemaal geen vlekje.![]()
Van Rotterdam naar Emmen met de ns is al goed voor circa 3 uur, dus verder naar boven .... Mag je wel een voedselpaket meenemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:07 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
hahahaha sjonge jonge zeg![]()
brabant groningendas pas een endje
1 x in de mnd. ben ik er wel ong.
is maar 2uur / 2 en een kwartier rijden joh![]()
maar goed zal wel aan mij liggen hahaaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Huh? Zie helemaal geen vlekje.![]()
BB, er zit echt geen vlekje in die jij bedoelt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:09 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
die bij zijn linker oog...voor de kijkers dan he![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:11 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
BB, er zit echt geen vlekje in die jij bedoelt.
ff duiken![]()
ja voor openbaar vervoer wordt het lastigerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Van Rotterdam naar Emmen met de ns is al goed voor circa 3 uur, dus verder naar boven .... Mag je wel een voedselpaket meenemen![]()
Pie zit vaak in en nabij Rotjeknor ...vandaar de naam haas![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:12 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
dat licht puntje :
zie ik ze nou vliegen![]()
![]()
![]()
Egggg wel!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:04 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
wouwwwwdas nog eens een mooie bike
![]()
![]()
Nee, je zag het wel goed. Ik had hem ff snel aangepast, zodat je alleen die nog ziet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:14 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
zal wel muggerij zijn van mij![]()
oohh das balenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:15 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Egggg wel!!!![]()
Jammer genoeg bleek deze niet goed te zijn en heb ik hem verkocht na circa 3 maanden. Godver, nieuw gekocht nog wel![]()
Was van plan 2005 weer een nieuwe te kopen, maar kreeg zo veel andere dingen over me heen, dat het dus ff ( hopelijk) uitstel is.
Woehaaaa ... toen ... emmen-amersfoort in een 1/2 uur![]()
![]()
![]()
Das nu wel ff anders met auto of ov![]()
oh hahah dacht al komt niet goed met mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nee, je zag het wel goed. Ik had hem ff snel aangepast, zodat je alleen die nog ziet.![]()
![]()
![]()
Nee joh, zat je gewoon in de maling te nemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:20 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
oh hahah dacht al komt niet goed met mij![]()
![]()
![]()
![]()
Huh? Link?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:22 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Nederlands body builder:mister universedat ziet er toch niet uit
ken balkenende ook wel universe worden![]()
Er is ook nix fijner dan een motor, ook al omdat het veel sneller gaat dan welk ander middel op de straat in nl. En achterop? Eg nie, laat mij maar sturenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:19 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
oohh das balen![]()
er is niks fijner dan op en motor![]()
helaas zelf geen motor rijbewijs....maar achterop vindt ik al super laat staan als je zelf mag rijden![]()
![]()
![]()
oohh ...ja zet een beetje heen en weer te neuzen..quote:
haha ...ah een grunningerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:29 schreef D70 het volgende:
Groningen ver ?
Nee joh 10 minuten rijden maar![]()
Soms is een auto handiger, zeker als 2 personen er gebruik van kunnen en moeten maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:24 schreef Shadow47 het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben onze motor net 2 maanden geleden ingeruild tegen een nieuwe auto!
Uit het pittoresque Delft. Born, raised en nog steeds residerend.quote:
Die zien er vaak ook niet uit. Heel soms, heel soms zijn ze wel mooi en goed gespierd om te zien. Niet dat overdreven gedoe. Geldt ook voor de vrouwelijke uiteraard.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:29 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
oohh ...ja zet een beetje heen en weer te neuzen..
boven van pagina zie je van die reclame shots voorbij vliegen...was net 1 van ned. bodybuilder=mister universe..was gister ook nog op tv..
ziet er echt niet uit![]()
Kijk dat is zaken doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:38 schreef Ynske het volgende:
zooooo nu kan ik gratis reizen door heel nl op kosten van de baas
de grap is dat ik nog geld overhoud om boodschappen te doen van de reiskostenvergoeding ookquote:
Mijn hobby was ook motorrijden. Even 's morgens weg vanuit emmen naar zeeland, ff rondneuzen en 's middags weer terug. Allemaal dat soort ritjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:38 schreef freud het volgende:
Wow, 70K per jaar! Je hobby was een rondje nederland??? Ik rij er 30 en vind dat eigenlijk al veels te veel!
Heb je goed gedaan Ynskequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:38 schreef Ynske het volgende:
Delft is moooiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:38 schreef freud het volgende:
[..]
Uit het pittoresque Delft. Born, raised en nog steeds residerend.
Of een lensjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
de grap is dat ik nog geld overhoud om boodschappen te doen van de reiskostenvergoeding ook
Checkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:43 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Delft is moooiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
wouwww geef mij zo'n baas hahahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:38 schreef Ynske het volgende:
ttssssquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:37 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Soms is een auto handiger, zeker als 2 personen er gebruik van kunnen en moeten maken.
Maar een motor ...is vrijheid!!![]()
Ik reed circa 70000 km per jaar, alleen al op de motor. Nu doet het me nog steeds wat als ik ze zie en vooral hoor.
Tja, onderstaande kwijt door mijn ex en bovenstaande motor niet meer kunnen vervangen voor een nieuwe. Ook door mijn ex.
Maar goed, er is meer in de wereld dan alleen het materiele.![]()
[afbeelding]
Ohhhh ....dacht wel dat je ergens in de buurt zat, maar niet zo snel aan Dellufftquote:
Juist, justitieel veroordeeld ... verdwijnt naar een niet officieel adres zonder uitschrijven vorige ... en achterlaten van veel shit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:49 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
ttsssslekkere ex....
.en bedankt
jemoet het pad invullen waar de afbeelding staat op internetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:00 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[[url=JPEG-afbeelding]afbeelding[/url]]
nou ff iets proberen hoor![]()
Half vrij dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
WoeiMorgen vrij / telefonisch beschikbaar voor kantoor
![]()
Is wel een heel klein beessiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:03 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
http://album.zoom.nl/user/16616/images/100/2074113/jIO7gS.jpg
nou kijken of het zo lukt??![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
als jedie link nu tussen img-tags doet ie tquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:03 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
http://album.zoom.nl/user/16616/images/100/2074113/jIO7gS.jpg
nou kijken of het zo lukt??![]()
![]()
![]()
Vrij genoeg voor Blijdorpquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis dat ik morgen weer met 2/3 uurtjes moet beginnen anders was ik graag een keer mee gegaan naar blijdorp
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
[img ]http://album.zoom.nl/user/16616/images/100/2073941/v7aIeE.jpg[/img ] (en dan de spaties weg)quote:
oh oke ff proberenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
als jedie link nu tussen img-tags doet ie t
En nu de img tags ervoor en ernaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
http://album.zoom.nl/user/16616/images/100/2073941/v7aIeE.jpg
Dat bennen wel heul kleine plaotiesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
http://album.zoom.nl/user/16616/images/100/2073941/v7aIeE.jpg
typ eens [img] HIER PLAK IK DE URL VAN HET PLAATJE[/img ] (en dan zonder spatie)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:11 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
http://album.zoom.nl/user/16616/img-tages/100/2073941/v7aIeE.jpg
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:08 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Dat bennen wel heul kleine plaoties![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
typ eens [img] HIER PLAK IK DE URL VAN HET PLAATJE[/img ] (en dan zonder spatie)
De preview knop doet wonderenquote:
Mutsquote:
jaaahhhhh dat is umquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
We bedoelen dus dit dus
[..]
[img ]http://album.zoom.nl/user/16616/images/100/2073941/v7aIeE.jpg[/img ] (en dan de spaties weg)
Ik beantwoord de telefoon NADAT ik de foto heb gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:10 schreef D70 het volgende:
Zijn net de gorilla’s iets leuks aan het doen om er een foto van te maken gaat de telefoon
Wat gaat PdH doen ? Foto’s maken of de telefoon maar beantwoorden![]()
nondejuuuuuu waarom is ie nou zo klein??????quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:29 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[[url=[img]http://album.zoom.nl/user/16616/images/100/2074137/5LvHpf.jpg[img]]afbeelding[/url]]
Ik mag zeker geen opmerkingen maken over vrouwen, techniek en blond zekerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:29 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
nondejuuuuuu waarom is ie nou zo klein??????![]()
Dat is de goeie instelling PdHquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik beantwoord de telefoon NADAT ik de foto heb gemaaktEn anders spreken ze de voicemail maar in
![]()
denk dat je hier wel je antwoord hebt??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik mag zeker geen opmerkingen maken over vrouwen, techniek en blond zeker![]()
Fanatiek aant klikken geweest opquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik mag zeker geen opmerkingen maken over vrouwen, techniek en blond zeker![]()
nou oke daar gaat ie dan maar weer hahahahhahahahquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:31 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Fanatiek aant klikken geweest op [afbeelding]?
als je bv deze post quote dan zie je de tekst hij het exact werkt. En dan gewoon de url vervangen door de url van jouw plaatje.
Waarschijnlijk heb je de url van de thumbnail van de zoom pagina gebruikt. Die is nou eenmaal zo klein.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:33 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
oke .....ben nu al een heel end ...maar hoe krijg ik um nu groter???
Volgens mij denk je nu was An er maarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:39 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
aaaaaahhhhhhhhrrrrgggggggggggggg ik wordt gek
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:46 schreef CocaColaLight het volgende:
Druk dan wel eerst even weer op capslock
Ik geef nooit commentaar op foto's maar vooruitquote:
jeejjquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:56 schreef D70 het volgende:
[..]
Ik geef nooit commentaar op foto's maar vooruit![]()
Ik vind ze![]()
en ben je er nou al over uit wat je gaat eten???quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:44 schreef D70 het volgende:
Yep pizza'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:26 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
en ben je er nou al over uit wat je gaat eten???![]()
Ik juig met je meequote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:41 schreef D70 het volgende:
[..]
![]()
En An is geloof ik altijd wel trots op je
Dank je wel.......quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:55 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey BB, mooie foto's zeg en goed gedaan![]()
![]()
hahahaha Gezellig tochquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:59 schreef Xilantof het volgende:
T*ring wt kunnen jullie lullen in 1 dag
Ja, denk je dat we stil zijn als jij zo nodig de deur uit moetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:59 schreef Xilantof het volgende:
T*ring wt kunnen jullie lullen in 1 dag
oh oke dat was weer kort maar krachtigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:20 schreef D70 het volgende:
Zo de pizza's waren lekker![]()
Nu douchen en dan les geven dus van mijn geen geklets meer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:41 schreef D70 het volgende:
[..]
![]()
En An is geloof ik altijd wel trots op je
ach had ik wel wat afleiding om de dag door te komen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Heel trots op mijn lieve chickie
Zie je wel scheet, helemaal zelf gedaan!
Hey luitjes...wat doe ik jullie aan, ze lult in 1 dag een heel topic vol![]()
Hoe ist nu?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach had ik wel wat afleiding om de dag door te komen...
want alleen maar thuishangen is ook niets
goede vooruitgang volgens de fysioquote:
Zei ik toch, ik kan ook lullenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Las ik, ben blij voor jequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
goede vooruitgang volgens de fysio
moet wel heel goed opletten met wat ik doe en wat ik niet moet doen
maar mag morgen met 2/3 uurtjes weer beginnen met werken
ik zei je toch dat ik al verslaafd benquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:26 schreef An24 het volgende:
[..]
ej an ....mag ik die ene ook laten zien?????quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:33 schreef An24 het volgende:
Trouwens..kijken jullie eens naar mijn mooie nieuwe plaatje...Heeft -B-B- gemaakt![]()
idd je kunt zo weinigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Las ik, ben blij voor je![]()
Je zal wel stapelgek worden van "niets doen". Ook gezien sociale contacten en zo?
Kan het me helemaal voorstellen...sterkte met je polsje in ieder geval...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd je kunt zo weinig
ik heb liever een drukke werkweek, die gaat iig sneller voorbij
Hij lijkt mooi te zijn...maar ff wat groter Annquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:33 schreef An24 het volgende:
Trouwens..kijken jullie eens naar mijn mooie nieuwe plaatje...Heeft -B-B- gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hij lijkt mooi te zijn...maar ff wat groter Ann![]()
![]()
Uhhh ...wat zal ik zeggen .... prachtige foto met een model uhhh wat meewerktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:51 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[afbeelding]
hier een foto die ik heb gemaakt van an....bij loonse en drunense duinen![]()
reactie welkom
Kletsen ...eg wel. Maar dat bedoel je niet, foto's kan ze ook maken en nu dus ook plaatsen. Ik wacht wel afquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Vraag haar maar, tis haar foto. zo te zien gaat het haar goed af
![]()
Hmmm, er zit een waas overheen PDJ...vooral bij de roofvogel. Die vind ik erg grauw overkomen Hoe zet jij om naar zwart wit?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ben druk aan het stoeien met een aantal foto''s, om er zw/w van te maken.
Zoals onderstaande ...
kasteel
vaten
roofvogel
Klopt ... hiermee ben ik ook aan het spelen Ann. Hoe ik dat doe, is in eerste instantie die kleuren er uit halen .. Color Saturnation in mijn programmaatje gebruik ik daar voor. En dan speel ik met Brightness en Contrast. Tuurlijk kan ik ze minder vaag krijgen, vooral die roofvogel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmm, er zit een waas overheen PDJ...vooral bij de roofvogel. Die vind ik erg grauw overkomen Hoe zet jij om naar zwart wit?
zeg an lief......quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Vraag haar maar, tis haar foto. zo te zien gaat het haar goed af
![]()
Ik open gewoon goeie topicsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Klopt Xil, wou eerder wat meer dan alleen zw/w proberen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:45 schreef Xilantof het volgende:
ze zijn niet echt zwart/wit maar zwart/grijs.
Heerlijke en mooie foto BB. Ook al is het lastig extremen in een foto goed weer te geven, gezicht licht en jasje donker.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:55 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[afbeelding]
dan laat ik deze maar ff zien![]()
dies wel met mijn eigen cameraatje gemaakt![]()
reactie weer welkom![]()
![]()
thankquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Heerlijke en mooie foto BB. Ook al is het lastig extremen in een foto goed weer te geven, gezicht licht en jasje donker.
Mag ik?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ann, dit is het origineel van die roofvogel, dus hiervan probeer ik een zw/w te maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |