Toen je dit om 19.16 postte hè, keek je toen naar buiten?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:16 schreef Flyga het volgende:
Ts begint:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het verschuift iedere keer omdat het gebasseerd is op een maankalander. Zo tegen 2014 valt het midden in de zomer bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:23 schreef ForumGek het volgende:
Mjah, die lafaards durven geeneens in de zomerperiode te "vasten" (want om nou te zeggen dat we het dat kunnen noemen?). Nu zijn er maar 10 zonuren op een dag, en dat wordt alleen maar minder. Laat ze dat in de zomer doen, wanneer de zon om 5:30 op is en om 22:30 onder is ! Zullen ze wel anders blééren ! (whehe) !
Het was een jaar of drie geleden nog in de zomer, sukkelquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:23 schreef ForumGek het volgende:
Mjah, die lafaards durven geeneens in de zomerperiode te "vasten" (want om nou te zeggen dat we het dat kunnen noemen?). Nu zijn er maar 10 zonuren op een dag, en dat wordt alleen maar minder. Laat ze dat in de zomer doen, wanneer de zon om 5:30 op is en om 22:30 onder is ! Zullen ze wel anders blééren ! (whehe) !
Waneer was de laatste keer ? (in de zomer)quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het verschuift iedere keer omdat het gebasseerd is op een maankalander. Zo tegen 2014 valt het midden in de zomer bijvoorbeeld.
Lekker hoorquote:
Nerd met je grote bekquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:23 schreef ForumGek het volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eeey hoerrrrwaarom is me plaatje nou weg? Dat is toch ook een lekkernij
![]()
ik vond het ongepast, klagen kan verder in ONZ FBquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eeey hoerrrrwaarom is me plaatje nou weg? Dat is toch ook een lekkernij
![]()
Wat ben je strengquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vond het ongepast, klagen kan verder in ONZ FB
Erg he, kan je hem geen note gevenquote:
userless bedoelde je ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:44 schreef Maikuuul het volgende:
Dit topic is nu tot een uur of 6 sochtends useless want ze mogen weer eten !
zo zo, Tsjechisch biertje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:35 schreef iamredleader het volgende:
Ik drink nu lekker een Pilsner Urquell!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
zo zo, Tsjechisch biertje.
Wat dacht je hier van:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |