Pardon?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:35 schreef natronic het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je Tijn niet kunt lijden ipv een lul verhaal op te hangen
Nee niet Sabrina maar die plofkop die er als een hondje achteraan looptquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:37 schreef pullup het volgende:
Sabrina gaat deze opdracht zoooooo verkloten![]()
Ah natuurlijk. Stom!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De vrijstelling is voor volgende week.![]()
Neequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
Gateway Timeout
The following error occurred:
[code=GATEWAY_TIMEOUT] A gateway timeout occurred. The server is unreachable. Retry the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Please contact the administrator.
Dit krijg ik als ik de streams wil bekijken.Nog meer mensen last van?
Alleen bij de Talpa site. die er nu al een tijd uit ligtquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
Gateway Timeout
[code=GATEWAY_TIMEOUT] A gateway timeout occurred. The server is unreachable. Retry the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Zie je die hele mooie rij kussens aan de zijkant van het bed, die zeeer natuurlijk gerangschikt staanquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Waar ligt Jeroen nou precies?
Dat zie je toch ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Waar ligt Jeroen nou precies?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
Gateway Timeout
Jij zou beter de streams moeten luisterenquote:
En ik maar denken dat Rik de grootste vriend was van E10quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok wie stemt op wie?
Sabrina: Marcia
Marcia: Sabrina
Monique: Etienne
Etienne: Monique
Semih: Etienne
Rik:Etienne
Tijn: Etienne
Micheline: Etienne
Marlies: Etienne
Dus Etienne en Semih geomineerd
Forum Opties | |