Niet per definitie, wanneer je enkel de afkomst vermeldt wanneer het Marokkanen betreft, bestaat er, wanneer de afkomst niet vermeld wordt, nog steeds de onzekerheid of het hier een Nederlander betreft of dat de afkomst onbekend is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:41 schreef Prego het volgende:
[..]
dus wanneer er marokkaan bij staat is het duidelijk.. toch?
O_O Jij bent geboren in 1966, geïmmigreerd, buitenlands en blank... Ben je Japans? =Dquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja toen ik jaren geleden in 1976 om precies te zijn eindelijk het Nederlands onder de knie had. Hadden we een discussie over buitenlanders in de klas. Ik zij ben ook buitenlander. Waarop 90% van de klas antwoorde maar jij bent tenminste blank. Dus ik roep derhalve maar het omgekeerde . Toen al zat het dus al fout.
Het is bijna niet te geloven, maar ik ben het zomaar met je eens.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Goed om te zien dat het beeld van deze reljongeren overeenkomt met de werkelijkheid, namelijk dat Turken harde werkers zijn en niemand last van ze heeft
btw. Knoflook is erg gezond en vooral lekker bij allerlei soorten gerechten.
De helft maar ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Neehee, want dan "brengen die Turken hun halve familie mee om te vechten".
Jullie laten ons ook geen keus he
De gestelde vraag ging trouwens over Surinamers, niet over negers.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:17 schreef MadMarco het volgende:
Maar er zijn ook veel negers die primatengedrag vertonen,
negers houden van fruit
Je kunt ook niet alles weten hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De gestelde vraag ging trouwens over Surinamers, niet over negers.
Maar goed, kennis over Suriname is bij velen ver te zoeken, laat staan bij het type randdebiel als in de openingspost.
Precies, als je een interview met jongeren publiceert in een tijdschrift of op een website moet je hun uitspraken niet verbloemen. Durf die rauwe straattaal in het artikel te behouden!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:03 schreef MYND het volgende:
Dit is echt grote bullshit en duidelijk door 1 persoon in elkaar geflanst. Degenen die hier in trappen sporen echt niet. Het taalgebruik klopt ten eerste niet voor allochtonen van die leeftijd, en op de een of andere manier lijken alle reacties hetzelfde te zijn. Vreemd dat er in alle reacties staat: Turken hebben een plat achterhoofd en stinken?? Hmm juist ja! Blijkbaar een zielige poging van ee Nederlander om allochtonen weer zwart te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |