Ik heb er 118. Maar ik heb dan wel een Premier account. Dan is er niks gratis..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:20 schreef Poepoog het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik heb dan ook 124geverifeerde betalers tot nu toe
Ja, maar denk niet dat hij een premier account heeft.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:14 schreef Jape het volgende:
[..]
Ik heb er 118. Maar ik heb dan wel een Premier account. Dan is er niks gratis..
Ja, je hebt je punt nu wel gemaakt hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:41 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja, maar denk niet dat hij een premier account heeft.
Als jij geen geld ziet op je rekening, dan heeft de koper het geld niet overgemaakt naar jou. Hij kan wel met screenshots komen, maar als je PP account niets laat zien, dan IS er dus ook niets. Ikm zou dus ook niets sturen.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:38 schreef osideus het volgende:
Ik wil iets verkopen en alles regelen via paypal. De koper zegt me dat hij het geld heeft overgemaakt, maar ik zie geen geld van hem op mijn paypal account. De koper heeft screenshots waarop te zien is dat alles correct gebeurd is. Ik vermoed dat paypal mijn geld nu heeft. Is er een mogelijkheid om dit terug aan mij of de koper te bezorgen?
Grote kans dat de andere partij je probeert te naaien...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:45 schreef osideus het volgende:
Ik dacht dat er iets scheelde met mijn paypal account. Ik had het nog nooit gebruikt vandaar en bij de eerste transactie liep het al mis. Ik heb ook geen cc of bankrekening aangekoppeld, maar dat mag toch geen probleem zijn om geld te ontvangen, dacht ik?
Ja, volgens mij heb je gelijk. Ik had wel niet verwacht dat mensen dat allemaal doen voor 20¤.quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Grote kans dat de andere partij je probeert te naaien...
Ik heb ooit "screenshots" van een betaling van 250 euro voor een laptop gekregen, en heel veel telefoontjes of ik hem al had opgestuurd naar z'n postbus ()..... Ach ja, een beetje screenshot-editen in de hoop op een laptop schijnt sommige Tokkies gelukkig te maken...
Moraal van het verhaal: negeer die knakker gewoon.
Nee, ik heb enkele dagen een eerste betaling ontvangen. Ik had enkel correcte persoongegevens (naam, adres, etc) ingesteld en ik kon al een betaling ontvangen. Ik merk wel dat paypal een percentage aanrekent voor de transactiekosten of iets dergelijks.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:29 schreef JimmyJames het volgende:
Moet je trouwens nog iets instellen bij je paypal account om betalingen te kunnen ontvangen? Ik heb er zelf al vaak mee betaald.
Paypal schiet het geld als het ware voor. Door de machtiging die je gegeven hebt, wordt het na een aantal dagen van je rekening afgeschreven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:14 schreef JJasperO het volgende:
Kheb me sinds een paar dagen aangemeld bij PayPal. Inmiddels heb ik een bankrekening succesvol toegevoegd en m'n eerste betaling richting de UK gedaan. In mijn Paypal configuratie is het geld al afgeschreven, maar nog niet van mijn bankrekening.
Is dat normaal? Wordt het item wel verzonden?
Voorschieten doen ze alleen als je ook een creditcard hebt, voor zover ik weet krijgt de andere partij nu alleen de melding dat betaling nog een aantal dagen zal duren...quote:Op maandag 11 augustus 2008 04:21 schreef JJasperO het volgende:
Dus toch. Dat is wel verrekte handig zeg, dan gaat alles mooi snel.
heb dezelfde vraag. Vroeger maakte je geld over van bv de postbank naar de bank of america en dan kwam het op je paypal account en met je paypal account kan je dan weer betalingen doen. Het leek mij een veilig en een goed systeem maar nu werkt het met een soort koppeling met mijn bankrekening.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:22 schreef 1080 het volgende:
Is het nog mogelijk om geld toe te voegen aan je paypal rekening dmv geld storten met zo een code? Net als vroeger weet je wel. Dus zonder een rekening aan je paypal te koppelen.
je kan nog steeds geld overmaken als je de code nog steeds weet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:00 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
heb dezelfde vraag. Vroeger maakte je geld over van bv de postbank naar de bank of america en dan kwam het op je paypal account en met je paypal account kan je dan weer betalingen doen. Het leek mij een veilig en een goed systeem maar nu werkt het met een soort koppeling met mijn bankrekening.
Heb net een verificatie moeten doen doen middels 2 hele kleine bedragen die op mijn rekening gestort zijn.
nee ben die code kwijt, die geven ze niet meer zeker? Waarom deze verandering?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:03 schreef Wexy het volgende:
[..]
je kan nog steeds geld overmaken als je de code nog steeds weet.
Ik had laatst dat ik per ongeluk paypal selecteerde in t adresboek ipv de rekening die ik moest hebben. En het stond alsnog een dag later op paypal.
Stel de vraag eens op de sitequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:18 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
nee ben die code kwijt, die geven ze niet meer zeker? Waarom deze verandering?
Een terugbetaling gaat altijd retour naar waar het vandaan komt, dat zou dus nu je bankrekening moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 21:11 schreef emokid het volgende:
Nou dat is dus niet helemaal het geval, gezien mijn Paypal saldo gewoon op 0,0 staat. Ik wacht nog wel tot dinsdag.
Je kan idd niet meer geld over maken naar je paypal als reserve.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:52 schreef d-one het volgende:
Sindskort een paypal account aangemaakt. Wat is in jullie ogen verstandiger, pp koppelen aan de cc of aan de bankrekening? Gelden voor beide methoden een limiet aan uitgaven per periode??
Ook zie ik de optie geld overmaken naar paypal account niet. Is dat helemaal niet meer mogelijk sinds de komst van PP kopelen aan bankrek.
nee, heb net (als in een uur geleden) pas een rekening geopend, er staat dat het 5-7 dagen duurt voordat die controle bedragen zijn bijgeschreven...quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:28 schreef emokid het volgende:
Nope, heb je die twee bedragen afgewerkt?
Ik heb dat een paar dagen terug gedaan, en die bedragen stonden er bij sneller op dan verwacht. Ik denk dat het 3 dagen duurde.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:40 schreef Weeralarm het volgende:
[..]
nee, heb net (als in een uur geleden) pas een rekening geopend, er staat dat het 5-7 dagen duurt voordat die controle bedragen zijn bijgeschreven...
moet nog even geduld hebben dus, had het wat sneller verwacht :p
Idem voor bank, de volgende dag al 14.gifquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Het overschrijven van Paypal naar m'n giro daarentegen is veel sneller geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |