Welkom bij Paypal/eBay.... ze hebben daar 15000 mensen in dienst las ik pas, en ze weten van voren niet meer wat ze van achteren typen........ Chaos, en ongelofelijk dat ze nog steeds vrijwel marktleider zijn ...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:05 schreef E.T. het volgende:
Ik vind 't echt wazig, nergens staat gewoon simpel uitgelegd wat PP is, wat het doet, hoe het werkt enzo. Overal kleine brokjes informatie verspreid over de site.
quote:We're sorry, PayPal is temporarily unavailable.
Please try to view the payment status again later.
Is het een sekte ofzo???? Jij bent net zo wazig als PayPal zelfquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:29 schreef roburt het volgende:
je moet eerst geld opwaarderen vanuit een bankrekening.
maar daarvoor een bankrekening toevoegen.
onder Mijn rekening, staat Overzicht.
Nu ga je rechts naar Profiel - Bankrekening toevoegen of aanpassen.
na +- 5 dagen zal er 1 cent overgemaakt worden naar je rekening met een code.
die code bevestig je en dan is je bankrekening gekoppeld aan paypal.
dan haal je geld van je bankrekening naar paypal, wat ongeveer 5 dagen duurt.
als het op paypal staat kan je het direct naar iemand sturen zodat diegene het binnen 5 minuten op zijn rekening heeft.
???????????????????quote:Geld opwaarderen
?????????????? Hoe?????????????????quote:Haal je geld van je bankrekening naar paypal
Mensen die ondanks alle waarschuwingen/verhalen over slechte ervaringen toch Paypal blijven gebruiken en dan gaan klagenquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:57 schreef gronk het volgende:
Eikels. Dat ze maar heel gauw failliet mogen gaan.![]()
Het lijkt me toch niet zo heel moeilijk he... om geld naar je PP rekening over te maken moet je een bankrekening aan je account toevoegen en vervolgens via je bankrekening naar PayPal geld overmaken (ik heb een transactiecode die ik invoer via m'n online bankrekening naar een bankrekening van PayPal en vervolgens wordt het gestort op mn PayPalrekening).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:05 schreef E.T. het volgende:
Ik mis de JIp-en-Janneke uitleg voor blondjes![]()
Ik wil in de VS wat bestellen en dat bedrijf accepteert alleen PayPal. Dus ik naar PP, account aangemaakt.
En nu?
BAnkrekening koppelen? kan ik niet gewoon geld overmaken naar PP? hoe werkt het nou eigenlijk?
Begrijp ik nou goed dat ik nu al die bestelling kan doen en bij betaling m'n PP op kan geven zonder dat er geld op staat?
Ik vind 't echt wazig, nergens staat gewoon simpel uitgelegd wat PP is, wat het doet, hoe het werkt enzo. Overal kleine brokjes informatie verspreid over de site.
Iemand die dit 'even' simpel kan uitleggen aan me?
Hetzelfde geldt natuurlijk voor veel grote bedrijven. Als je alle waarschuwingen naast elkaar legt kun je vrijwel niks meer gebruikenquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:17 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Mensen die ondanks alle waarschuwingen/verhalen over slechte ervaringen toch Paypal blijven gebruiken en dan gaan klagen
Het kan toeval zijn... Ik heb al 5 jaar een PayPalrekening en ik heb nog nooit phishingemails gehad. Het lijkt me dat ze op dezelfde wijze achter je emailadres komen als alle andere spam die je krijgt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:24 schreef Knipoogje het volgende:
Afgelopen week ook maar eens een PayPal account aangemaakt.
Na 3 dagen de eerste PayPal fishing mails binnengekregen in de trant van "OMG! PayPal account suspended tenzij je dit linkje effe volgt en je account info opgeeft" Is mijn email adres openlijk te lezen op de PayPal site dan? Hoe komen ze achter mijn email adres?
Beetje lezen wat je doet natuurlijk, Paypal legt het (chaotisch, dat wel) allemaal uit. Deze 1,50 krijg je als korting op je eerstvolgende aankoop.quote:Op zondag 27 april 2008 13:44 schreef yyyounes het volgende:
ik ben nieuwmet het paypal systeem
Even een vraag
Ik heb mijn creditcard gelinkt met paypal, er is 1 euro 50 naar mijn rekening geschreven, en ik heb de code in paypal ingevoerd, nu ben ik dus een geverifieerde user.
Ja natuurlijk, dat is het hele idee van een creditcard!quote:De vraag:
-Mijn huide saldo op paypal is 0 euro, moet ik eerst geld eropzetten voordat ik iets kan kopen, of kan ik gewoon betalen, en dat paypal het bedrag afschrijft van mijn Creditcard?
Geld ontvangen natuurlijk wel. Geld betalen wordt wat lastig als je niets op je PayPalrekening hebt staan.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:15 schreef roburt het volgende:
kan je ook betalen/geld ontvangen van verkopers zonder een bankrekening te hebben gekoppeld aan het paypal account?
jamaar als je eerst ontvang door iets te verkopen en dan met dat geld je aankopen doet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Geld ontvangen natuurlijk wel. Geld betalen wordt wat lastig als je niets op je PayPalrekening hebt staan.
Zoals zo vaak: alle informatie staat gewoon op de website, lees daar even, dan zou je ook weten dat je over 1 euro terugstorten precies 1 euro kosten gaat betalenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:05 schreef roburt het volgende:
[..]
jamaar als je eerst ontvang door iets te verkopen en dan met dat geld je aankopen doet.
maar ik heb net een test account gemaakt en daar 1 euro naar gestuurd maar het terug sturen kan niet zolang je niet een bank hebt toegevoegd!
quote:If the information in your withdrawal request is incorrect or incomplete, the funds will be returned to your PayPal account and a return fee will apply. Your bank may charge additional fees.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef JimmyJames het volgende:
Ik weet niet of dat zo'n goed teken is.
Dat hangt van de verkoper af. En er zijn idd steeds meer die een niet-geverifieerde account niet accepteren. Ze willen geen risico lopen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:49 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik vind dat paypal maar vaag.
Iik wilde laatst iets overmaken naar een verkoper, maar dan zou ik m betaalpas of creditcard eraan moeten koppelen
Kan het niet meer op een andere manier tegenwoordig?
Dat maakt tegenwoordig weinig uit. Amerika hoeft maar een keer te grommen richting EU en ze krijgen alle informatie die ze willen zonder tegensputterenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef nachtdier2 het volgende:
maar dan moet je wel een creditcard hebben
Plus dat die gegevens van Paypal in Amerika opgeslagen worden (dacht ik). Dat is ook niet iets waar ik op zit te wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik op een priverekening bij Paypal 150 euro ontvangen en dan laten storten op mijn bankrekening zonder dat er extra kosten worden gerekend?op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
NIet altijd toch?quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:13 schreef Jape het volgende:
Ja, betalingen ontvangen via Paypal kost geld.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:03 schreef Jape het volgende:
[..]
Altijd, geld sturen is gratis, geld ontvangen moet je voor betalen.
quote:Receive payments funded by PayPal Balance, PayPal Instant Transfer or PayPal eCheck ->Free
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |