Donderdag verzonden, zaterdag stond het er op bij paypalquote:Op zondag 2 september 2007 16:14 schreef soul114 het volgende:
Wanneer heb je dat geld verzonden, want dan ga ik ook nog even poging doen op de oude manier!
Koppeling met bankrekening bevalt me niet zo namelijk. Dan kan iemand die je paypal log in weet flink aankopen doen op jouw kosten (of werkt dat niet zo?).
Ok, en hoe doe je dat precies?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:40 schreef soul114 het volgende:
Zondagavond weer wat overgemaakt (op de oude manier) en stond er gister avond/nacht al weer op!
Overschrijven naar rekening van Paypal en dan in comments je usercode zetten (die is alleen niet meer te vinden na inloggen.. dus moet je even oude overschrijving checken).quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ok, en hoe doe je dat precies?
Idd.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:25 schreef R-Mon het volgende:
schopje
Ik heb een betaalrekening en een creditcard aan m'n paypalaccount gekoppeld, dan hoef ik toch geen saldo meer bij paypal te hebben om te kunnen betalen?
Ik zou em trouwens ontkoppelen als je hem een tijdje niet gebruikt want het is niet bijster veilig: geen i-identifer-dingens of IP-lock zijn mogelijk.quote:
Goeie tip.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik zou em trouwens ontkoppelen als je hem een tijdje niet gebruikt want het is niet bijster veilig: geen i-identifer-dingens of IP-lock zijn mogelijk.
Da's de reden dat ik m'n giro-activatie nooit heb afgemaakt... Creditcard vertrouw ik wat meer voor zulke dingen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik zou em trouwens ontkoppelen als je hem een tijdje niet gebruikt want het is niet bijster veilig: geen i-identifer-dingens of IP-lock zijn mogelijk.
Je kan instellen dat bedragen in de oorspronkelijke valuta moeten blijven, of moeten worden omgezet naar een valuta naar keuze. Ook kan je het handmatig omzetten. Hoe dan ook kost het je wisselkoersverlies.quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:59 schreef greatsilence13 het volgende:
n00b alarm...Kan iemand mij vertellen waarom ik $$$ op mijn paypal account zie als iemand uit de states mij betaald heeft ipv ¤? Heeft hij dan gewoon in paypal de verkeerde valuta gekozen en had hij ook gewoon voor euro's kunnen kiezen? Die dollars zakken alleen maar ;-)
Als je het verkoopt en een dollarrekening aanhoudt, dan kun je verder koersverlies tegen gaan door dingen te kopen in de VS. Immers, je wisselt op dat moment geen geld in. Je krijgt Dollars op je Dollar-rekening en koopt met datzelfde geld producten in Dollars.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:48 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je kan instellen dat bedragen in de oorspronkelijke valuta moeten blijven, of moeten worden omgezet naar een valuta naar keuze. Ook kan je het handmatig omzetten. Hoe dan ook kost het je wisselkoersverlies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |