Deze loopt alleen niet, je moet zelf steeds op "play again" klikkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* PROEST!
die blijft even opstaan
Ik denk dat ze met terug in de tijd de clip bedoeld aangezien ze van die vreselijk strakke pakjes aanhebben en zoon echt oud clipjequote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef wyccie het volgende:
MTV aanzetten....
Ik zie het niet in de hint![]()
Yupquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met terug in de tijd de clip bedoeld aangezien ze van die vreselijk strakke pakjes aanhebben en zoon echt oud clipje![]()
Ik laat die pagina gewoon iedere 2 minuten automatisch refreshen, dan werkt het ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze loopt alleen niet, je moet zelf steeds op "play again" klikken
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik laat die pagina gewoon iedere 2 minuten automatisch refreshen, dan werkt het ook
ik kon het prima doen met die eerste hint hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupEn ze hebben ook wel een eighties sound. Ze zijn misschien al even bezig maar nu toch pas echt aan het doorbreken?
Klopt, in 2004 waren ze in Engeland al aardig popijopi. Maar ze breken nu echt door in Nederland onder andere.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupEn ze hebben ook wel een eighties sound. Ze zijn misschien al even bezig maar nu toch pas echt aan het doorbreken?
erkel +1quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:28 schreef erkel het volgende:
Witte asperges groeien onder de grond en groene boven de grond ?
Plugin voor de browser die ik gebruik (Maxthon), voor IE of Firefox is zoiets ongetwijfeld ook te vinden alleen weet ik dus niet waarquote:
In Opera: rechtsklik ergens op pagina (buiten Flash-object), kies Reload Every, kies 2 minutes. In FireFox kan het vast ook wel, waarschijnlijk op ongeveer dezelfde manier.quote:
Jo beetje gok! wist dat witte meestal onder de grond vandaan worden getrokken door ingehuurde Polenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |