Tijdje niks gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:56 schreef soylent het volgende:
Hoe komen jullie aan 100%? Ik krijg elke dag maar 30% of zo :\
Is ook prima.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:00 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Hoeft niet kleiner gemaakt te worden.
Maar hou het gewoon vanuit het midden bij.
Waar de leeuw komt.
Ben je ook al op het forum?
Mischien het doorkrassen van de inkt, het doorkrassen van tekeningen zoals die van mij en anderen gebeurt door iemand die op FOK kijkt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:28 schreef MarBu het volgende:
Yup, ons projectje met de leeuw is uiteindelijk toch nog geslaagd. De vraag is natuurlijk hoe lang hij blijft staan![]()
En dat doorkrassen doet een vriend van de maker. Hij heeft unlimited inkt gekregen en heeft een behoorlijke hekel aan vlaggen en denkt dat de makers van de vlaggen/logo's ook art overtekenen. Vandaar die acties steeds.
Nederland is trots op je, loser.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:01 schreef RSH11 het volgende:
pwned... deze tekening had ik dus gemaakt.
http://www.drawball.com/xyrn54
Sterf.quote:
Nee ik bedoelde inderdaad dat ik de tekening eronder heb gemaakt en dat iemand anders die vlag erover heeft gemaakt.quote:
Excuses, excuses dan, dan ben je gewoon een medeslachtofferquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde inderdaad dat ik de tekening eronder heb gemaakt en dat iemand anders die vlag erover heeft gemaakt.Maar ik begrijp je verwarring, my bad. Hier is het orgineel:
[afbeelding]
ik ben ook met een eigen projektje bezig, maar no way dat ik de URL ergens post. het is echt heerlijk rustig zo, ik heb pas een keer een paar krassen weg hoeven halen, verder nog helemaal niks. wel wennen dat je werk gewoon blijft staan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:41 schreef soylent het volgende:
Een fokker volgens mij. Ik had ook een leuk projectje dat een week lang stabiel was, maar ik postte eergisteren de url op sport.fok.nl, en binnen een kwartier was ie verpest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |