Overschrijven naar?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:21 schreef hardcorebass het volgende:
Moet je kenteken ook overschrijven? of doet de verzekering dat?
Verzekering overschrijven lijkt mij niet zo 123 te doen, al helemaal niet als je een andere leeftijd hebt of in een ander postcodegebied woont.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:26 schreef hardcorebass het volgende:
Ik ga zaterdag me scoot ruilen, ik wil zijn verzekering dan dus overschrijven naar de mijne, zijn kenteken ook.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef Ipho het volgende:
lolomfgwtfbbq!!111Ein111eleven11!!!!11!!!!111 vooruit: Polizei..
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:52 schreef C2C het volgende:
ik hier gewoon alles in een keer gehaald nu havo 5
vorig jaar zat ik meer in de kroeg dan in de les onder schooltijd, h4 was niet zo moeilijk als iedereen zij
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:52 schreef C2C het volgende:
ik hier gewoon alles in een keer gehaald nu havo 5
vorig jaar zat ik meer in de kroeg dan in de les onder schooltijd, h4 was niet zo moeilijk als iedereen zij
whehe in opnaaien was en ben ik nog steeds de bestequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:27 schreef mister_dog het volgende:
[..]
en dan nog kun je school gewoon kei hard opnaaien, tips en tricks ask C2Cgoeie ouwe tijd
vroegaah toen ik nog in de 1e zat heb ik een keer net-send gedaan
of te wel er staat op elke pc in het net werk inclusief de directeur enz. ''christiaan is een klootzak'' (kerel geloofde niet dat ik dat kon
) ik moest de systeemman gaan uitlegen hoe ik dat geflikt had
![]()
Dan was dat Duits echt geen toets, je kan mij niet wijsmaken dat je Duits kunt luisteren en southpark tegelyk kunt kijken. Dan heb je dus echt wel een 1 en daar zal jij echt wel heel erg mee zittenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:02 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe in opnaaien was en ben ik nog steeds de beste
als ik hier alles op moet gaan schrijven wat ik geflikt heb (niet eens ala vandalisme ofzo)
- naja die netsend dingen maar das niet zo moeilijk
- zorgen dat je onbeperkt kan spijbelen
- zorgen dat je formulier word afgetekend van lob (wat je later wil gaan doen) terwijl je daar iets van 15 uur aan moet besteden oid
- een website maken waar alle leraren in de zeik worden gezet (was in de 1e) na een tijdje zaten de leraren zelfs elkaar dood te meppen achter de computers![]()
- in h4 zo ongeveer 2 a 3x in de week in de kroeg zitten naast de school, en lang ook (nu 1x of 2x per week)
- als de huismeester je mobiel af wil pakken en hij met z'n rug naar je toestaat om een andere maat er bij te naaien rustig weglopen, schreeuwen tegen een andere gast dat we naar de kroeg gaan en dan op je fiets stappen en zien dat die huismeester achter je aan zit (tis een dikke trol zou zo uit de lord of the rings kunnen komen)
dan achter een muurtje gaan staan (me scooter was stuk, hij ging bij me scooter kijken) hij had het hek al dicht gedaan zodat er niemand meer uit kon, ik loop naar me fiets.. ging ie het hek half open doen (in z'n beveiligingscamera kamertje) en toen lekker de kroeg in gedoken, maandag dik gezeik toen ouwe mobiel ingelevert en nu heb ik me normale nog steeds
vandaag met zo'n gast southpark onder luistertoets duits zitten kijkenlekker saai was die toets
en nog wel meer maar daar kom ik later nog wel op
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef Ipho het volgende:
lolomfgwtfbbq!!111Ein111eleven11!!!!11!!!!111 vooruit: Polizei..
Tenzij ze erop zitten en niet werken, toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:14 schreef hardcorebass het volgende:
Ja, en das niet verplicht
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:06 schreef Ipho het volgende:
Grappig, lachen, leuk!
Een roflcopter en roflskaters. En wtfbbqgras spel![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tenzij ze erop zitten en niet werken, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |