En post die dan ook op Fok?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:37 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Je zou nog kunnen proberen met een warmtereflecterenfolieposter![]()
zoekbewerking - warmtereflecterenfolieposter - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:
Ik mis Mmach...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:19 schreef Solingjan het volgende:
[..]
zoekbewerking - warmtereflecterenfolieposter - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd![]()
Waarom heb je niet het zelfde als Mmach gedaan met je radiator ? Met spuitbus.
Ik ken heel Mmach niet. Heb je een linkje? Ik wil dit echt over gaan doen, het is superlelijk. Dan maar vergelende verf, acryl is té bagger.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:19 schreef Solingjan het volgende:
Waarom heb je niet het zelfde als Mmach gedaan met je radiator ? Met spuitbus.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb gereageerd in het bewuste topic.
En nog een keer, en dat is voor jou niet zo positiefquote:
Dat mag, daarvoor is iedereen anders. Ik wil het gewoon snel oplossen omdat ik morgen anders met lege handen naar die verjaardag moet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:47 schreef Marsepein het volgende:
[..]
En nog een keer, en dat is voor jou niet zo positief![]()
Maar ik ben het gewoon met je oneens hoor![]()
Ff gelezen, radiatorspuitbuszooi dus, en een machinale staalborstel die ik niet heb. Ben aan het krabben geslagen, maar dat valt nog vies tegen, je kan het er wel met je nagels afpulken, maar da's ook zo'n werk, en een krabber is ook niet ideaal op dat kloteoppervlak. Waarmee los je acrylverf op? En afbijt, is dat veilig op een radiator?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:16 schreef Marsepein het volgende:
Veldmuis, MMach hype aan je voorbij gegaan?
http://forum.fok.nl/user/history/122173
Stop watten in je oren bij gebrek aan beter!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:12 schreef veldmuis het volgende:
Hmm, dat lost te minimaal op, helaas. Maargoed, een staalborstel voor op de boormachine gevonden! 't is wat behelpen, en m'n oren toeteren wat, maar het werkt!.
Op advies van iedereen heb ik ElisaB gemaild. Wacht wel af wat zij doet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:50 schreef Marsepein het volgende:
Koop dan gewoon ff snel een losse accu en headset. Die kosten prober je dan bij de verkoper te leggen. Of misschien kan hij dat al bevestigen per mail of telefoon.
....werkt veel beterquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:36 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Stop watten in je oren bij gebrek aan beter!
Hmmm, das nog een goede optiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:13 schreef Marsepein het volgende:
SE servicepoint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |