Aha, ik mail jequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:19 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik had het misschien anders moeten zeggen, we komen alleen donderdag nog bij HP.
In het begin van de week zijn wij op ons nieuwe werk. Maarreh... we kunnen anders ook wel gewoon wat afspreken. Ik weet niet hoe laat je uit Duitsland komt, maar dat is misschien ook een optie???
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn held![]()
Mijn goeroe![]()
Mijn hoop in bange dagen![]()
Baken in de woeilige branding![]()
Mijn gidsende licht in de duisternis![]()
Dat is Pino![]()
Dank je wel, dat ga ik proberen vanmiddag!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef Marsepein het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ehh, je hebt nog 40 minuten om te posten of het gelukt is
En als de stroom er nog wel op staat, dan ga ik niet dood dan dus hè?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:55 schreef Marsepein het volgende:
Je schrijft het eigenlijk in 1 keer goed.
Draaischijf op V~ of op V AC en dan schaalgrootte, de eerste boven 230 V. Vervolgens frut je zo'n pieleke bij de bruine draad in de centraaldoos, en frut je zo'n pieleke bij de blauwe draad in de centraaldoos. De meter mag niet uitslaan, dan is de stroom eraf.
Hetzelfde doe je bij de wcd op de muur. Als ook daar de stroom eraf is, dan kun je met de draden gaan frutten.
Ik heb je altijd al gemogen Dude, nu is het juiste moment aangebroken om dat te zeggenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En als de stroom er nog wel op staat, dan ga ik niet dood dan dus hè?![]()
Nee, probeer maar eens op een stopkontakt waar nu nog stroom opstaatquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En als de stroom er nog wel op staat, dan ga ik niet dood dan dus hè?![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:00 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al gemogen Dude, nu is het juiste moment aangebroken om dat te zeggen![]()
%%*&^^(&*^&, wel alsjemenou.... erg druk zal het niet worden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Marsepein moet naakt zingen op mijn begrafenis(ja dat is mijn laatste wens, dus je kan niet weigeren
![]()
)
Ik nodig heel de stad uit. Flyers, zendtijd op Talpa (heel goedkoop), posters met de aankondiging van jouw optreden erop, the works!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:15 schreef Marsepein het volgende:
[..]
%%*&^^(&*^&, wel alsjemenou.... erg druk zal het niet worden.
Tussen 12 en 15 mm strippen (Mantel van het draadje weghalen (STROOM ERAF HALEN))quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik leef nog !!!!!!!!!!!!!!!
De lampendinges bleek niet de centraaldinges. Dus nu ga ik de draadjes in een klemmetje doen en dan terugstoppen in de muur.
Maar hoe werkt zo'n klemmetje? Ik duw het draad erin, maar het klemmetje valt er zo weer af
Ok!quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Tussen 12 en 15 mm strippen (Mantel van het draadje weghalen (STROOM ERAF HALEN))
En dan in het klemmetje drukken, goed doordrukken dan klemt die zeker. Als die niet klemt, is die kapot en pak je een nieuwe.
Daar gaat mijn stage...quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik leef nog !!!!!!!!!!!!!!!
De lampendinges bleek niet de centraaldinges. Dus nu ga ik de draadjes in een klemmetje doen en dan terugstoppen in de muur.
Maar hoe werkt zo'n klemmetje? Ik duw het draad erin, maar het klemmetje valt er zo weer af
Het is helemaal gelukt, ik ben heel trots op mijn wegge stopcontactjequote:Op zondag 15 oktober 2006 14:34 schreef Marsepein het volgende:
En als je geen nieuwe hebt, kom ik ze wel brengen
quote:Het is bijna zover! Op zaterdag 28 oktober 2006 staat het muzikale bezoek aan het sportpaleis te Antwerpen voor de Night of the Proms op het programma. Met veel plezier sturen wij u de bevestiging en de routebeschrijvingen (hotel en sportpaleis).
Graag verwelkomen wij u om 18.30 uur op onze VIP ruimte, waar wij u de toegangskaarten voor de zaal zullen overhandigen.
Programma
18:30 – 20.30 Ontvangst met een hapje en een drankje op onze VIP ruimte
20.30 - 21:45 Eerste deel van de Night of the Proms
21.45 - 22:15 Pauze
22:15 - 23:30 Tweede deel van de Night of the Proms
23.30 – Einde en after party op onze VIP ruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |