Aha, sneeuwt het daar al?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:12 schreef Marsepein het volgende:
Ik zit weer eens in het koude Duitsland.
Hannover ligt ook niet echt richting de bergen als ik me goed kan herinneren....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:17 schreef Marsepein het volgende:
Mwah, nee niet echt, ik zit bij Hannover, dat is op gelijke hoogte als Amsterdam.
En nu ben ik weer aan het werk, en heeeee, je hebt je onderschrift aangepast!
Nou veel slaaptekort plezier dan he!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:52 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo Vonkie is zo offline voor het gehele weekend
Nu zul je zeggen wat is daar zo bijzonder aan...![]()
Vonkie gaat naar Netgamez in Nieuwegein (www.netgamez.nl) een lanparty van pak hem beet 1100 man![]()
Beetje bier drinken, beetje computeren, beetje leechen, beetje ouwehoeren met internet bekenden![]()
Kortom een heel leuk weekend voor de boeg![]()
![]()
Via de webcam is het één en ander live te volgen![]()
Maar................dat is Tjechisch bierquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:24 schreef Marsepein het volgende:
[..]
HH was ok, ik heb een paar van deze halve liters op (van de tap uiteraard):
[afbeelding]
Veel plezier Vonkie! Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:52 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo Vonkie is zo offline voor het gehele weekend
Nu zul je zeggen wat is daar zo bijzonder aan...![]()
Vonkie gaat naar Netgamez in Nieuwegein (www.netgamez.nl) een lanparty van pak hem beet 1100 man![]()
Beetje bier drinken, beetje computeren, beetje leechen, beetje ouwehoeren met internet bekenden![]()
Kortom een heel leuk weekend voor de boeg![]()
![]()
Via de webcam is het één en ander live te volgen![]()
In de centraaldoos kijken welke draden naar dat stopcontact gaat, en die draden uit de lasdop in de centraaldoos halen. Wel de stroom uit (nadat je hebt gekeken welke draden eraf moetenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Advies gevraagd!
Ik heb op de slaapkamer een wandcontactdoos (opbouw) op een muur waar een kast tegen aan komt te staan. Ergo: de doos moet weg. Hoe pruts ik dat? Uiteraard de elektra eraf, dan de plastic doos eraf halen... gaat allemaal nog goed. Maar dan? Kroonsteentje op de draadjes en klaar?
De centraaldoos was meestal waar de lamp in de kamer hangt toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:38 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
In de centraaldoos kijken welke draden naar dat stopcontact gaat, en die draden uit de lasdop in de centraaldoos halen. Wel de stroom uit (nadat je hebt gekeken welke draden eraf moeten).
Ja, die in het plafond. In principe gaan vanaf daar alle leidingen als een spin naar de stopcontacten / schakelaars in de kamer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De centraaldoos was meestal waar de lamp in de kamer hangt toch?
Dat is die lasdop waar ik het over hadquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:27 schreef Marsepein het volgende:
En als het met de centraaldoos niet lukt, dan geen kroonsteentje maar een steekklem erop:
[afbeelding]
En dan per kleur 1 steekklem, tenzij het een schakelaar is van een hotelschakeling, dan moeten er 2 zwarten, of een zwarte en een bruine in 1 klem.
Bevestigen die smilies dat Rene nu staat te dweilen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:27 schreef arithaterhorst het volgende:
Hee!!
Het is vrijdag de 13e vandaag!
Iemand al door een waterleiding heengeboord?![]()
![]()
![]()
JA!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:30 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Dat is die lasdop waar ik het over had.
Hey pino, wij zijn waarschijnlijk a.s. donderdag voor het laatst in Amstelveen. Nog zin in dat biertje? [afbeelding]
Maandag of dinsdag ben ik nog in NL daarna ben ik weer naar Duitsland. Dus als het kan 1 van deze dagen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:32 schreef arithaterhorst het volgende:
Hij staat te dweilen, maar da's meer
[afbeelding]
Nee alleen 3 maal door een fietser zo ongeveer aangereden. En 'savonds bijna door een auto die besloot door rood te gaan en daarna een fietser die dacht als ik niet kan zien komt er niets aan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:27 schreef arithaterhorst het volgende:
Hee!!
Het is vrijdag de 13e vandaag!
Iemand al door een waterleiding heengeboord?![]()
![]()
![]()
Hmmm, je hebt dus redelijk geluk gehad op deze macabere dag.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:40 schreef tnimble het volgende:
[..]
Nee alleen 3 maal door een fietser zo ongeveer aangereden. En 'savonds bijna door een auto die besloot door rood te gaan en daarna een fietser die dacht als ik niet kan zien komt er niets aan.
En er lag een peleton fietsen plat voor de ingang van het stadtion en een handje vol stonden compleet op het voetpad geparkeerd of lagen ook neer gesmeten op de grond. Ben er maar gewoon over heen gelopen geen zin om over het fietspad te gaan lopen omeen paar honderd meter om te lopen of eerst tig fietsen te gaan opruimen.
Oké, van die steekklemmen heb ik nogquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:27 schreef Marsepein het volgende:
En als het met de centraaldoos niet lukt, dan geen kroonsteentje maar een steekklem erop:
[afbeelding]
En dan per kleur 1 steekklem, tenzij het een schakelaar is van een hotelschakeling, dan moeten er 2 zwarten, of een zwarte en een bruine in 1 klem.
Mijn heldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:50 schreef Marsepein het volgende:
Als ik de foto zie, is de centraaldoos inderdaad bij de lamp. Als datopbouwding wat weg moet in dezelfde ruimte is, dan moet je inderdaad in deze centraaldoos zijn.
- Stroom eraf
- Centraaldoos openmaken, en METEN of de stroom eraf is
- Vaak gaan de buizen vanuit de centraaldoos in de juiste richting weg naar bijvoorbeeld zo'n opbouwding.
- Als de 1 wat frummelt aan de draden bij dat opbouwding
- Dan ziet en voelt de ander in de centraaldoos wat er beweegt.
- Die juiste draden trek je terug en haal je uit de lsdoppen/steekklemmen in de centraaldoos.
- Alles weer in de centraaldoos frotten, deksel erop en stroom erop.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:49 schreef Marsepein het volgende:
Ja, het is uit Praag en ja ik was in Duitsland, en ja het smaakt goed, het wordt met elk volgend glas weer lekkerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |