The day after bedoel je zeker?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps...
Ik kan me herinneren dat er ook ooit een film was die ongeveer hetzelfde deed. Ik was samen met mijn vriendin aan de buis gekluisterd van begin tot eind.
Het is sowieso een heel gaaf thema!
Neequote:Op maandag 9 oktober 2006 10:43 schreef Joene het volgende:
Laten we neuken !
Hey das interessant Arma.. thx!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb nog een kijktip voor de mensen hier:
http://www.cbs.com/primetime/jericho/
Wel die van 700mb per aflevering hè! Ies mooi kwaliteit!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey das interessant Arma.. thx!
Vanavond idd Binsearch en Grabben maar![]()
Dat zou best wel eens kunnen...quote:
Overstappen is niet eng.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Alles leek goed te gaan dit weekend. Nieuwe tv gekocht. 16.45 uur winkel ingelopen. Doe mij die maar. Hoe laat kunnen jullie leveren? Tussen 17.00 en 18.00 uur. Mooi. Is alles aangesloten, blijkt UPC internet en digitale televisie afgesloten te hebben. Vanmorgen bellen met UPC (70ct per minuut, exclusief de kosten van mobiel bellen):
Waarom ben ik afgesloten?
U heeft niet betaald.
Dat kan niet.
Dat zegt het systeem.
Ik betaal per automatische overboeking.
Ow.
...
Dan hebben we waarschijnlijk een foutje gemaakt.
Dat lijkt me ook ja.
www.imdb.comquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen...
De film die ik bedoelde was in ieder geval dat er langdurig een stroomuitval was in een dorp midden in de cornbelt in de VS.
Dorpje was nog al geisoleerd ende zeau...
Dorpje werd ook steeds geweldadiger etc.
Normaal weet ik meestal wel mijn films te onthouden, alleen weet ik het nu ff niet meer.
Kan het zoiets zijn als Red Rock West ofzo?
Meestal ga ik op zoek naar de DVD-versie met 4 TV afleveringen.. zal vanavond es kijken wat er zoal opstaatquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wel die van 700mb per aflevering hè! Ies mooi kwaliteit!
Mennnnn.. Hij staat er!quote:
Nope nog niet. Ben bezig met:quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meestal ga ik op zoek naar de DVD-versie met 4 TV afleveringen.. zal vanavond es kijken wat er zoal opstaat
Heb je Supernatural al eens gevolgd? Dat schijn ook een topserie te zijn.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope nog niet. Ben bezig met:
Prison Break
Justice
Standoff
House
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:00 schreef Armageddon het volgende:
ow men. Mijn vriend Shivers heeft die negers te pakken nu!
Tjek dit:
[afbeelding]
En daarna dit
LOLLERCOPTER!!!EINZ
Invasion is echt zwaar kutquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Ik oa met Prison Break, Lost, Invasion, Supernatural, 4400, Veronica Mars en nog twee waarvan ik ff nie op de naam kan komen![]()
Standoff zegt me zo niets...
Ik vond het best goed in het begin, maar toen ik las dat de serie is stopgezet en de climax in twee afleveringen in elkaar is geperst is het gewoon verrot... daar geef ik je gelijk inquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Invasion is echt zwaar kutVind ik dan.
http://www.fox.com/standoff/
Tja, ik hoorde wel dat er serieus gedacht wordt over een vervolg op Invasion.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Invasion is echt zwaar kutVind ik dan.
http://www.fox.com/standoff/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |