lekker toch. nu heb je nog de hele dag om te fokken!quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:53 schreef renz0r het volgende:
Lekker dan, sta je vroeg op (half 8) om met je duffe kop weer een nieuwe schoolweek te beginnen
Kom je om kwart voor 9 aan op school om te zien dat de enige les die ik vandaag had uitvalt.
Grrrrr.
Niks voor niks zo vroeg opgestaan!
zwak.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:55 schreef .iM het volgende:
Hmm, herkenbaar. Bekijk het positief, je bent wel eerder uit
Op mijn school geld de regel:
"Als je maar één lesuur op een dag hebt, vervalt deze les".
Ja, en blijkbaar is het ook nog eens de Nederlandse les vaakquote:
Nederlands viel dus bij mij uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en blijkbaar is het ook nog eens de Nederlandse les vaak.
2,5 uur enkele reis?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:01 schreef Heidi- het volgende:
Niet zeuren, gebeurd op elke schoolheb ik al 4 x in 4 weken gehad, en ik moet 5u op en 2,5 u reizen
(oh nu zeur ik ook
)
Niet voor niets ken ik wel...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:19 schreef renz0r het volgende:
Niks voor niks wordt hier in de omgeving gewoon gebruikt. Zal we Zwijndrechts zijn
Niets voor niets, of: voor niks of voor niets.
Iets in die trand
En hoe oud ben je nu?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:10 schreef cohen het volgende:
haha, "niks voor niks", dat zei ik toen ik drie jaar was
Gisteren dus nog?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:10 schreef cohen het volgende:
haha, "niks voor niks", dat zei ik toen ik drie jaar was
Nietes, de TT is een typefoutquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:19 schreef renz0r het volgende:
Niks voor niks wordt hier in de omgeving gewoon gebruikt. Zal we Zwijndrechts zijn
Niets voor niets, of: voor niks of voor niets.
Iets in die trand
5 5 jaar jaar dus dus.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:17 schreef cohen het volgende:
nee ben ben oud genoeg om ijsmijs een doodverwensing te geven
hihi, wie wens je hem toe dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:20 schreef cohen het volgende:
mag ik een suggestie doen doen voor een ziekte die ik jou toewens?
Gaat uw gang.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:20 schreef cohen het volgende:
Gedraag je dan en laat ijsmeis met rust manquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:17 schreef cohen het volgende:
nee ben ben oud genoeg om ijsmijs een doodverwensing te geven
de moi?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:20 schreef cohen het volgende:
Hahaha.. Nee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:20 schreef cohen het volgende:
dan ging jij ws naar bed toen ik opstondquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:34 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik stond pas om 12:00 uur op, leraren die we vandaag hadden zijn naar Barcelona op vakantie![]()
scherpquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook voor niks naar school met mijn OV.
verhuizen is geen optie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:01 schreef Heidi- het volgende:
Niet zeuren, gebeurd op elke schoolheb ik al 4 x in 4 weken gehad, en ik moet 5u op en 2,5 u reizen
(oh nu zeur ik ook
)
Inholland?quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:53 schreef renz0r het volgende:
Lekker dan, sta je vroeg op (half 8) om met je duffe kop weer een nieuwe schoolweek te beginnen
Kom je om kwart voor 9 aan op school om te zien dat de enige les die ik vandaag had uitvalt.
Grrrrr.
Niks voor niks zo vroeg opgestaan!
Nee niet bepaald een optiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:55 schreef jors het volgende:
[..]
verhuizen is geen optie?
of via internet les volgen![]()
40 minutenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:05 schreef Heidi- het volgende:
Ja en renzor woont ook nog dicht bij z'n school...
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:03 schreef Jo0Lz het volgende:
Dat snap ik dus niet. Ben je lekker vroeg opgestaan, voor school, je hoeft niet heen, dan kun je toch nu de dag plukken in plaats van klagen als een klein kind.oh nee, dit is Fok! Klaagbaak
E swa, je wétoch, anders is het stank voor dank.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:44 schreef Sloavink het volgende:
Stank voor dank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |