lekker toch. nu heb je nog de hele dag om te fokken!quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:53 schreef renz0r het volgende:
Lekker dan, sta je vroeg op (half 8) om met je duffe kop weer een nieuwe schoolweek te beginnen
Kom je om kwart voor 9 aan op school om te zien dat de enige les die ik vandaag had uitvalt.
Grrrrr.
Niks voor niks zo vroeg opgestaan!
zwak.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:55 schreef .iM het volgende:
Hmm, herkenbaar. Bekijk het positief, je bent wel eerder uit
Op mijn school geld de regel:
"Als je maar één lesuur op een dag hebt, vervalt deze les".
Ja, en blijkbaar is het ook nog eens de Nederlandse les vaakquote:
Nederlands viel dus bij mij uitquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en blijkbaar is het ook nog eens de Nederlandse les vaak.
2,5 uur enkele reis?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:01 schreef Heidi- het volgende:
Niet zeuren, gebeurd op elke schoolheb ik al 4 x in 4 weken gehad, en ik moet 5u op en 2,5 u reizen
(oh nu zeur ik ook
)
Niet voor niets ken ik wel...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:19 schreef renz0r het volgende:
Niks voor niks wordt hier in de omgeving gewoon gebruikt. Zal we Zwijndrechts zijn
Niets voor niets, of: voor niks of voor niets.
Iets in die trand
En hoe oud ben je nu?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:10 schreef cohen het volgende:
haha, "niks voor niks", dat zei ik toen ik drie jaar was
Gisteren dus nog?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:10 schreef cohen het volgende:
haha, "niks voor niks", dat zei ik toen ik drie jaar was
Nietes, de TT is een typefoutquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:19 schreef renz0r het volgende:
Niks voor niks wordt hier in de omgeving gewoon gebruikt. Zal we Zwijndrechts zijn
Niets voor niets, of: voor niks of voor niets.
Iets in die trand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |