Tuin aangekleed doet me niet zoveel, en ik heb niet gekeken bij 47 maar bij 62quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:31 schreef Gompy58 het volgende:
Heb even op Funda gekeken wat er nog meer in die straat staat. Die Danacker 55 van 124k zou toch een betere overweging zijn. Die tuin is aangekleed. De CV is eigendom, die van 47 is HUUR!!
sorry, die bedoelde ik ook.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:36 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Tuin aangekleed doet me niet zoveel, en ik heb niet gekeken bij 47 maar bij 62
Sjah Emmen he, en de buurt is niet de duurste buurt
Succes! Hopelijk gaan ze akkoordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:13 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb zojuist een bod gedaan van 105.000!
Wish me luck!
Daar gaat hij vanuit. Maar als jij nu komt met een take it or leave it bod, staat hij met de ballen op het blok. Jij hebt een keus zonder consequenties. Hij zeer waarschijnlijk niet....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:15 schreef jd1982 het volgende:
Hij is natuurlijk ook niet dom en weet wel dat ik nog een keer met een tegenbod kom.
met garage?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:58 schreef jd1982 het volgende:
Mensen mensen goed nieuws... vanavond overlegd met ouders, uiterst bod gedaan.
109.000 en hij gaat ermee akkoord!
Nee die heb ik achterwege gelaten, na overwegingen, voordelen, is het luxe of niet, zit ook nog een redelijk klus schuurtje bij het huis enzo...quote:
Wat voor bedrijf ga je oprichten dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:50 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Nee die heb ik achterwege gelaten, na overwegingen, voordelen, is het luxe of niet, zit ook nog een redelijk klus schuurtje bij het huis enzo...
Maar allemaal dank!
Nu kan ik ook eindelijk een ruimte inrichten voor mn eigen bedrijfje... wat wel grappig was, heb direct een klant erbij, mijn hypotheker
Ik had vanaf dag 1 al door dat hij net zo in elkaar steekt als ikzelf, geen gezeik of gedoe, gewoon ja of nee klaar. Dus ging redelijk snel, je wilt iets of je wilt iets niet, iets "gewoon doen" is belangrijk in het leven vind ik zelf. Met eeuwig twijfelen kom je nooit verder.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:54 schreef dik_voormekaar het volgende:
Hij ging wel erg snel accoord. Maar hoe dan ook: Gefeliciteerd !!
Mag ik je nu direct het Klussen&Wonen forum aanbevelen voor klusfoto's....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |