quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:39 schreef Augustina het volgende:
Ik zit er klaar voor.
De dag is nog niet voorbij.., zeker niet in Amerikaquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:44 schreef LXIV het volgende:
Aangezien de wereld vandaag toch niet vergaan is zullen we het daar dan mee doen moeten.
mannen onder elkaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:50 schreef LXIV het volgende:
Jij begrijpt tenminste wat ik bedoel, AR
Joh!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:54 schreef k_man het volgende:
Dat is de omgekeerde situatie. Er zijn in Japan betrekkelijk weinig mensen die met een blanke toerist op de foto willen, puur omwille van het feit dattie blank is.
Dan kan het haast niet meer missen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
mannen onder elkaar![]()
Brabanders onder elkaar:2
Ik beleef tot op heden best een fatsoenlijke maandagavond, hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:57 schreef wyccie het volgende:
Op de maandagavond is het ook niet veel beter dan op de maandagmiddag, of wel?
'K ben gewoon geil. Geil als boter. 'K val d'r niemand lastig mee...Maja, als je geil bent zoals ik, dan is 't vaak wel zwaar... Naarmate ik minder bier drink word ik ook minder geil. Dan laat ik 't een beetje met rust af en toe. Ma wel GEIL! 'K ben weliswaar getrouwd. Twee schatten van kinderen, daar gaat 't niet om...Nog een paar centen ook... Alles! Maar ja, dan loop je door de stad...niet te houwe-'k val d'r niemand lastig mee... 'k blijf GEIL!!! 'T is simpel als dat. Geil, een geile lul ben ik! Gewoon geil. So wat? AAAAAAHHH wat ben ik geil!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:41 schreef Augustina het volgende:
Ja, kom maar op met die geile praatjes.
Ik heb al mijn foto's van Anne proberen up te loaden naar het internet, maar het internet was te klein...quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:59 schreef wyccie het volgende:
LX, heb je meer foto's van Anne?
't Klinkt een beetje als JAM.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:01 schreef k_man het volgende:
'K ben gewoon geil. Geil als boter. 'K val d'r niemand lastig mee...Maja, als je geil bent zoals ik, dan is 't vaak wel zwaar... Naarmate ik minder bier drink word ik ook minder geil. Dan laat ik 't een beetje met rust af en toe. Ma wel GEIL! 'K ben weliswaar getrouwd. Twee schatten van kinderen, daar gaat 't niet om...Nog een paar centen ook... Alles! Maar ja, dan loop je door de stad...niet te houwe-'k val d'r niemand lastig mee... 'k blijf GEIL!!! 'T is simpel als dat. Geil, een geile lul ben ik! Gewoon geil. So wat? AAAAAAHHH wat ben ik geil!!!
Kan ze al praten?!?quote:
Dan klinkt JAM een beetje als Jiskefet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:04 schreef wyccie het volgende:
't Klinkt een beetje als JAM.
Je borsthaar!quote:
Volop haar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je borsthaar!
Wat lief. Bij haar vind ik zo'n vieze snoet wel schattig.
Ik neem nog een toetje.
Dat zou ook geen ramp zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:19 schreef LXIV het volgende:
maar niet op mijn rug hoor
Ik denk dat daar wel een positieve correlatie is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:29 schreef k_man het volgende:
Hypothese: zouden de vrouwen die daar iets op tegen hebben dezelfde vrouwen zijn die zelf alleen nog hoofdhaar hebben?
Zit jij nou met een omweg naar de scheergewoonten van wyccie te vragen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:29 schreef k_man het volgende:
Hypothese: zouden de vrouwen die daar iets op tegen hebben dezelfde vrouwen zijn die zelf alleen nog hoofdhaar hebben?
En de enige die antwoordt is LX.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:38 schreef broer het volgende:
Zit jij nou met een omweg naar de scheergewoonten van wyccie te vragen?
Ik voelde me in ieder geval niet aangesproken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:40 schreef broer het volgende:
Of was ik de enige die dat er in las?
En dat levert ons weer de nodige informatie op over de gewoontes in Huize LXIV.quote:
En we hebben een TT voor de volgende LPT:quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:50 schreef broer het volgende:
[..]
En dat levert ons weer de nodige informatie op over de gewoontes in Huize LXIV.
Wat een leerzaam topic is dit toch.
Was dat onderwerp al niet eens eerder ter sprake geweest?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:38 schreef broer het volgende:
[..]
Zit jij nou met een omweg naar de scheergewoonten van wyccie te vragen?
In het algemeen of specifiek die van wyccie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:57 schreef k_man het volgende:
Was dat onderwerp al niet eens eerder ter sprake geweest?
Vóór bakkebaarden en suivez-moi, tegen borst- en rughaar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef LXIV het volgende:
Wat vinden jullie daar nu van, TTK-dames.
Borst- en overige lichaamsbeharing bij mannen. Moet dat dan geschoren worden, of mag dat gewoon groeien?
Ik ben nog uit de jaren '70, dus ik vind dat heel normaal. Mannen die scheren vind ik zelfs lichtelijk verwijfd.
Zo ongeveer overal? Paar mooie Illy kopjes van je favoriete kunstenaar ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:22 schreef Claudia_x het volgende:
Waar zou je leuke cappuccinokopjes kunnen kopen?
Ja, daar houd ik dus helemaal niet van, kopjes met je 'favoriete kunstenaar'. Ik heb niet eens een favoriete kunstenaar. En meestal zijn het geen echte cappuccinokopjes maar meer koffiekopjes of oerhollandse mokken. Ik ben op zoek naar soepkomachtige koppen, het liefst effen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:42 schreef k_man het volgende:
Zo ongeveer overal? Paar mooie Illy kopjes van je favoriete kunstenaar ofzo.
Niet mét je favoriete kunstenaar, maar dóór je favoriete kunstenaar. Ken je het principe van de Illy Collection niet? Die vragen een paar keer per jaar een hedendaagse kunstenaar om kopjes voor hen te ontwerpen. Onder meer Jeff Koons, Atelier van Lieshout, David Byrne, Daniel Buren, etc, etc.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, daar houd ik dus helemaal niet van, kopjes met je 'favoriete kunstenaar'. Ik heb niet eens een favoriete kunstenaar. En meestal zijn het geen echte cappuccinokopjes maar meer koffiekopjes of oerhollandse mokken. Ik ben op zoek naar soepkomachtige koppen, het liefst effen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |