Nee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:30 schreef wyccie het volgende:
't Was dus een slechte film?
Ja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:32 schreef Lienekien het volgende:
Moest jij vandaag niet naar je stage?
Nog steeds. Ik werk vandaag thuis.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef Lienekien het volgende:
Ben je alweer thuis, dan?
Ja, ik weet er alles van. Daarbij heb ik ook nog kiespijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog steeds. Ik werk vandaag thuis.
Voel me kut, liefdesverdriet, winterdepressie, kutdag en zo. Je weet wel.
Grutjes. Nouquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog steeds. Ik werk vandaag thuis.
Voel me kut, liefdesverdriet, winterdepressie, kutdag en zo. Je weet wel.
En voor jou ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles van. Daarbij heb ik ook nog kiespijn.
Oh, dat is ook wel behoorlijk kut.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:43 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik weet er alles van. Daarbij heb ik ook nog kiespijn.
Dank je wel, je bent liefquote:
Wyccie zegt dat ik mag drinken!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel behoorlijk kut.
Verdooft alcohol?
Ben je ongesteld?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als ik zeg dat ik me kut voel, krijg ik dan ook een kusje van Erik??
Je hebt geen kut.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als ik zeg dat ik me kut voel, krijg ik dan ook een kusje van Erik??
joepiequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor.
In een kut?quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:44 schreef Augustina het volgende:
Wat een emoties vieze grapjes zo op de maandagmiddag.
Vanavond worden het bruine pistoletjes met rosbief, grove mosterd en appel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:09 schreef wyccie het volgende:
Ik heb honger
Ik heb ook zin in een salade, maar geen zin om me aan te kleden en naar buiten te gaan
Neen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:05 schreef JAM het volgende:
Heb ik hier al geTVP`d?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef wyccie het volgende:
Leuk, ik kijk uit naar morgen.
Dan ga ik me nu toch maar even aankleden om boodschappen te doen. Ik ga de salade maken.
(Ik moest alweer lachen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:18 schreef wyccie het volgende:
Ik zal ál mijn kleren aantrekken.
Japanners gaan graag met Nederlanders op de foto, blijkt keer op keer. Misschien kun je je aanbieden?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef JAM het volgende:
Iemand nog tips?
Dat is toch STERK!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:16 schreef Lienekien het volgende:
Verdomd, zeg. Zaterdag de kattenbak helemaal schoongemaakt, sindsdien nog geen drol eruit hoeven scheppen. Zeg ik 10 minuten geleden tegen de kat: 'ga nou maar poepen'. Doet ze het nog ook!
Waaruit blijkt dat?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:28 schreef broer het volgende:
[..]
Japanners gaan graag met Nederlanders op de foto, blijkt keer op keer. Misschien kun je je aanbieden?
Nog nooit Japanners gezien in Nederland die met 'de lokale bevolking' op de foto willen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:46 schreef k_man het volgende:
Waaruit blijkt dat?
Nou, het is in ieder geval VERDOMD toevallig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:43 schreef broer het volgende:
Dat lijkt me inderdaad tamelijk sterk, Lienekien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |