Watquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:40 schreef superhaagie het volgende:
Betekend dit dus dat in seizoen 6 Kiefer Sutherland niet meer meespeelt?
Helemaal kut dus...
Denk ik, het geluid staat uit. Het is al erg genoeg dat dit baggerprogramma aanstaat, laat staan het geluid erbij aanquote:
Na mijn weten is er 3 maanden geleden bevestigt dat kiefer voor nog 2 seizoenen en de 24 film heeft bij getekend.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:40 schreef superhaagie het volgende:
Betekend dit dus dat in seizoen 6 Kiefer Sutherland niet meer meespeelt?
Helemaal kut dus...
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk ik, het geluid staat uit. Het is al erg genoeg dat dit baggerprogramma aanstaat, laat staan het geluid erbij aan.
Ohhww okquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:44 schreef Reinigung het volgende:
[..]
Na mijn weten is er 3 maanden geleden bevestigt dat kiefer voor nog 2 seizoenen en de 24 film heeft bij getekend.
je ziet elke 10minuten een witte limo rijden met een 24 klok van de echte tijd. verder niks! hoelang duurt dit nog?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:11 schreef -peet- het volgende:
Welke fokkers is het gelukt omde heer Itzin en Mevr. Smart in levende lijve te gaan aanschouwen? Is dat bekend???![]()
Te lang in ieder geval!quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:15 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
je ziet elke 10minuten een witte limo rijden met een 24 klok van de echte tijd. verder niks! hoelang duurt dit nog?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |