Ze zijn mooi ja..quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
kVind 24 wel cool, maar nogmaals, die audiotracks niet.
Oh, wij wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het is allemaal wel goed, maar ik ga niet zn audiotrack downloaden hiero, afspelen en ondertussen rukken. Sorry.
haha, je weet werkelijk waar weer de vraag niet te beantwoordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het is allemaal wel goed, maar ik ga niet zn audiotrack downloaden hiero, afspelen en ondertussen rukken. Sorry.
Ik heb hem maar uit mijn bookmarks gehaald. Helpt goed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:38 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Brrr, ze hadden nooit die 24 trailer website moeten lanceren zit er de hele tijd op te kijken of hij er nu stiekum al is![]()
Ik ben benieuwd...Hij moet iig weer terug, want 1 seizoen in China.....daar zit niemand op te wachtenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Super, 24oct is de trailer dus beschikbaar
Jawel joh, mij lijkt het best leuk als ze een heel seizoen toewijden aan Jack in China, hoe hij heel de dag door allerlei interessante Chinese gerechten uit gaat proberen. Begint z'n dag bijv. om 7 uur, als hij opstaat, en dan mag hij kiezen uit 4 verschillende soorten ontbijt, wat een heel dilemma voor 'em zal worden, dus daar vul je zo al de seizoen premiere mee.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:08 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd...Hij moet iig weer terug, want 1 seizoen in China.....daar zit niemand op te wachten![]()
Goed plan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:07 schreef Myers het volgende:
[..]
Jawel joh, mij lijkt het best leuk als ze een heel seizoen toewijden aan Jack in China, hoe hij heel de dag door allerlei interessante Chinese gerechten uit gaat proberen. Begint z'n dag bijv. om 7 uur, als hij opstaat, en dan mag hij kiezen uit 4 verschillende soorten ontbijt, wat een heel dilemma voor 'em zal worden, dus daar vul je zo al de seizoen premiere mee.
En dan zie je als de dag zich vordert dat hij steeds beter met stokjes leert eten, in het begin zal hij ze nog wel vooral gebruiken om mensen neer te steken, maar bijvoorbeeld in episode 12, als de grote 'twist' komt, leert hij van een kok hoe hij ze ook kan gebruiken om sushi te eten en dan gaat er een wereld voor hem open.
Maar dan in de laatste afleveringen raakt hij ineens ernstig aan de diarree en begint een spannende klopjacht op de kok die hem vergiftigd heeft.
[afbeelding]
Wat een seizoen zal dat zijn zeg![]()
Prison Break (USA) #30: I have nothing against you, but they do...quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik dacht dat dit een kwaliteitstopic was![]()
President Charles Logan en Martha Loganquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:13 schreef Richardfun het volgende:
Het is nu reclame, maar over een paar minuten begint Life & Cooking dus Met de heer Itzin en Mevr. Smart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |