Ze kan beter een dekbed voor haar paardenbek houden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia houdt altijd een kussen voor haar bovenbenen en buik. Zou ze zich ergens voor schamen?
Hé!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze kan beter een dekbed voor haar paardenbek houden.
Dingus! hoezo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie loopt er nu eigenlijk in het rad?
Leeft zijn moeder nog dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Edit: Ik kreeg Tanja ook op FOK! en dat gaat met Eggie ook wel lukken![]()
![]()
Ik heb spoedcursus gehad van Char...quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Eggie blijf please en saaie Jeroen rot op
Dat gaat dus niet beurenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan Jeroen kan je je niet eens ergeren dus vamos!
Nee je kan je er niet aan ergeren en hij kan je ook niet boeien hetzelfde als een straattegel ofzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan Jeroen kan je je niet eens ergeren dus : Vamos!
Als je het niet snapt en alleen het geluid aan hebt, komt dit wel heeeeeeeeel raar over :quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
Dat gaat dus niet beurenEggie ligt eruit morgen ben ik bang
![]()
En kan dat klotespel eens gestopt worden![]()
neehoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je het niet snapt en alleen het geluid aan hebt, komt dit wel heeeeeeeeel raar over :
Marlies, tampon, zwembad
Wij gaan 3 dagen weg, dus ik de live-uitzending geprogrammeerd. Ben je dan sneu of
Ik niet want ik mot hem ook nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie kan me uitleggen waarom je Jeroen erin zou willen laten
Het is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel saaiquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:40 schreef arneaux het volgende:
Als ik zou vragen of t de moeite waard is om de streams aan te zetten, is dat dan tegen beter weten in?
Nee, jij bent lievquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je het niet snapt en alleen het geluid aan hebt, komt dit wel heeeeeeeeel raar over :
Marlies, tampon, zwembad
Wij gaan 3 dagen weg, dus ik de live-uitzending geprogrammeerd. Ben je dan sneu of
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |