Post je een foto als het gelukt is?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik hoop wel dat Eggie eruit gaat morgen, want ga over 2 weken naar Benningbroek (5 km vanaf Abbekerk) en wil wel ff pilsje happen met Eggie![]()
![]()
Samenvatting.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:27 schreef LennyKravitz het volgende:
nou... bizar verhaal van marlies hoor...
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:28 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Post je een foto als het gelukt is?![]()
Dat is dan ook zijn enige excuus.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 die wéér een excuus aanhaalt waarom hij dikker is geworden.
Jammer alleen dat hij al eens heeft gezegd dat hij op de middelbare school altijd al een dikkertje is geweest.
[Egbertmode] Dat is dan ook zijn enigste excuus. [/Egbertmode]quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is dan ook zijn enige excuus.
Wedden dat die reden de komende tijd nog minimaal tien keer zal veranderen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is dan ook zijn enige excuus.
Verzin zelf eens een opdracht!quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:36 schreef Sonique het volgende:
De volgende weekopdracht duurt maar 24 uur, maar mensen kunnen zich wel aanmelden op de BB site om het dagboek bij te houden die 24 uur.
Ik wordt wel heel nieuwschierig wat de weekopdracht zal zijn...
Niet bepaald een opdracht, maar schiet me nu ineens te binnen dat het vrijdag de 13e is. Zal me niets verwonderen als dan de hotline gaat en diegene die hem oppakt meteen z'n koffers mag pakken.quote:
Dat bij houden van een dagboek is natuurlijk om te laten zien dat ieder mens op een andere manier kan kijken naar ietsquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:36 schreef Sonique het volgende:
De volgende weekopdracht duurt maar 24 uur, maar mensen kunnen zich wel aanmelden op de BB site om het dagboek bij te houden die 24 uur.
Ik wordt wel heel nieuwschierig wat de weekopdracht zal zijn...
potloodventerquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jeroen loopt wel heel opzichtig z'n dick te showen aan Marlies.
Ze kan beter een dekbed voor haar paardenbek houden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia houdt altijd een kussen voor haar bovenbenen en buik. Zou ze zich ergens voor schamen?
Hé!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze kan beter een dekbed voor haar paardenbek houden.
Dingus! hoezo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie loopt er nu eigenlijk in het rad?
Leeft zijn moeder nog dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Edit: Ik kreeg Tanja ook op FOK! en dat gaat met Eggie ook wel lukken![]()
![]()
Ik heb spoedcursus gehad van Char...quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Eggie blijf please en saaie Jeroen rot op
Dat gaat dus niet beurenquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan Jeroen kan je je niet eens ergeren dus vamos!
Nee je kan je er niet aan ergeren en hij kan je ook niet boeien hetzelfde als een straattegel ofzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Aan Jeroen kan je je niet eens ergeren dus : Vamos!
Als je het niet snapt en alleen het geluid aan hebt, komt dit wel heeeeeeeeel raar over :quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
Dat gaat dus niet beurenEggie ligt eruit morgen ben ik bang
![]()
En kan dat klotespel eens gestopt worden![]()
neehoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je het niet snapt en alleen het geluid aan hebt, komt dit wel heeeeeeeeel raar over :
Marlies, tampon, zwembad
Wij gaan 3 dagen weg, dus ik de live-uitzending geprogrammeerd. Ben je dan sneu of
Ik niet want ik mot hem ook nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie kan me uitleggen waarom je Jeroen erin zou willen laten
Het is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel saaiquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:40 schreef arneaux het volgende:
Als ik zou vragen of t de moeite waard is om de streams aan te zetten, is dat dan tegen beter weten in?
Nee, jij bent lievquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je het niet snapt en alleen het geluid aan hebt, komt dit wel heeeeeeeeel raar over :
Marlies, tampon, zwembad
Wij gaan 3 dagen weg, dus ik de live-uitzending geprogrammeerd. Ben je dan sneu of
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |