quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:26 schreef happyme28 het volgende:
Annet!... die heeft het toch met Ruud?
Ja klopt, zijn rol in het huis was constant, maar was hij ook zo voor BB en is hij daarna zo gbleven..quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:29 schreef CartWOman het volgende:
Je bedoelt Annet? Die is verloofd met Ruud, misschien al getrouwd zelfs.![]()
Voor mij is de puurste bewoner Bart, die is constant hetzelfde gebleven in het huis. Ik zeg bewust 'hetzelfde' ipv 'zichzelf' want dat laatste kan volgens mij niet in het BB huis.
Nee man Tanja natuurlijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:27 schreef Suikeroom het volgende:
iemand uit de 1e serie allicht
Loedertje heeft gedronken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:22 schreef Loedertje het volgende:
Die blond die nu iets met die Coos heef, ze had lang haar een een onwijs zwaar dialect en had iets met geiten en kippen..
Ruud puur?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:17 schreef kniertjeh het volgende:
[afbeelding]
een puur knuffelbeest! Vooral toen ie "genaait" werd door Kok Willem in de finale..
![]()
Die was puur kut! Ik ga ook voor bart.quote:
Je bent zelf stom jeuhh!quote:
Nee, heb je z'n vrouw wel eens gezien?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ruud puur?
Ik kan me nog de kop boven een artikel herinneren van een interview met zijn toenmalige vrouw: "Thuis knuffelt-ie nóóit."
Yep, een stuk mooier dan die boerin waar hij het tegenwoordig mee doet, al is dat niet zo moeilijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:41 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nee, heb je z'n vrouw wel eens gezien?![]()
Nou, qua figuur wint die blonde het met straatlengtesquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, een stuk mooier dan die boerin waar hij het tegenwoordig mee doet, al is dat niet zo moeilijk.
Etiënne is ook puur. Puur onzekerheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef Ice_rulez het volgende:
Het gaat hier over PUUR, dus alles behalve e10!!!
E10 is ook puur, zijn masker valt telkens weer afquote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:03 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Het gaat hier over PUUR, dus alles behalve e10!!!
quote:
Genaaitquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:17 schreef kniertjeh het volgende:
een puur knuffelbeest! Vooral toen ie "genaait" werd door Kok Willem in de finale..
![]()
Dat heeft ze nog een hele tijd vol gehouden. Dus dat ze dat niet wilde is gewoon onzin.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt er ook weet van dat Maurice en Karin door de redactie zowel op de streams als op tv werden ontzien als ze zich uren afzonderden om wat voor reden dan ook en dat Karin niet echt heel happy leek te zijn (en dan heb ik het puur over de mimiek) toen ze te horen kreeg dat ze zich belangeloos mocht inzetten voor de clinic clowns?
Ze kwam bij mij totaal niet puur over en had Jomandatrekjes in haar gezicht . (sorry)
Afzonderen voor de camera's, okee. Maar afzonderen in het eerste BB-huis, dat gaat er bij mij slecht in. Daar was onze veredelde fietsenstalling domweg te klein voor. Je hoort er alles, zelfs de kerkklokken in Almere Buiten en een verdwaalde pijpende cameravrouw in het (hoe ongelukkig genoemd) camerakruis.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt er ook weet van dat Maurice en Karin door de redactie zowel op de streams als op tv werden ontzien als ze zich uren afzonderden om wat voor reden dan ook en dat Karin niet echt heel happy leek te zijn (en dan heb ik het puur over de mimiek) toen ze te horen kreeg dat ze zich belangeloos mocht inzetten voor de clinic clowns?
Ze kwam bij mij totaal niet puur over en had Jomandatrekjes in haar gezicht . (sorry)
Nou met alle respect hoor, maar niet in de belangstelling willen staan vind ik persoonlijk nogal haaks staan op deelname aan BB!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Afzonderen voor de camera's, okee. Maar afzonderen in het eerste BB-huis, dat gaat er bij mij slecht in. Daar was onze veredelde fietsenstalling domweg te klein voor. Je hoort er alles, zelfs de kerkklokken in Almere Buiten en een verdwaalde pijpende cameravrouw in het (hoe ongelukkig genoemd) camerakruis.
Karin was de enige in zes edities die naar mijn mening niet meedeed voor het geld. En als ze al niet blij keek over de Clini Clowns, dan zal dat geweest zijn omdat ze niet in de belangstelling hoefde te staan.
Ik dnek dat je dat een beetje genuanceerder moet bekijken, het was de eerste, wisten die mensen veel hoe dat in zn werk ging, alles was nieuw en onbekend, en het was natuurlijk een uitdaging om met jezelf aan te gaan, dat was in het begin nog de motivatie van de deelnemers. Het werd pas later een grote egotrip.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nou met alle respect hoor, maar niet in de belangstelling willen staan vind ik persoonlijk nogal haaks staan op deelname aan BB!!
quote:
ik ben het helemaal met je eens dat die mensen nog geen idee hadden wat ze te wachten stond en hoe men het zou bekijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dnek dat je dat een beetje genuanceerder moet bekijken, het was de eerste, wisten die mensen veel hoe dat in zn werk ging, alles was nieuw en onbekend, en het was natuurlijk een uitdaging om met jezelf aan te gaan, dat was in het begin nog de motivatie van de deelnemers. Het werd pas later een grote egotrip.
Zat er een gat in de muurquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en een verdwaalde pijpende cameravrouw in het (hoe ongelukkig genoemd) camerakruis.
Het gaat erom wat de streamers *mochten* zien,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Afzonderen voor de camera's, okee. Maar afzonderen in het eerste BB-huis, dat gaat er bij mij slecht in. Daar was onze veredelde fietsenstalling domweg te klein voor. Je hoort er alles, zelfs de kerkklokken in Almere Buiten en een verdwaalde pijpende cameravrouw in het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |