En hoe gebruik ik hetquote:Op woensdag 15 november 2006 14:47 schreef veldmuis het volgende:
Niet die zooi installeren, vista installeert de WL-138g gewoon als een marvell ding als het goed is.
clear type uitzetten. Kan ergens bij effecten.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:31 schreef Vegnagun het volgende:
Hoe krijg ik eigenlijk die lettertype's normaal? Het ziet er allemaal zo wazig uitVooral in internet explorer. Als ik bijvoorbeeld na www.fok.nl zijn de texten zo vaag..
http://labs.adobe.com/technologies/flashplayer9/quote:Op woensdag 15 november 2006 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand waar ik Flash 9 voor Windows Vista kan downloaden
Ik vind alleen maar Linux versies
Ja daar was ik al maar dat is toch voor Linuxquote:Op woensdag 15 november 2006 19:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
http://labs.adobe.com/technologies/flashplayer9/
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Loopt niet echt soepel, maar ik heb internet via LAN(Wel sneller natuurlijk)
Hmmz krijg het niet geinstalleerd. Heb het in de plugin map van FireFox gekopieerd maar ik kan nog steeds geen Flash sites zien.... krijg op de FOK! FP ook een melding.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja daar was ik al maar dat is toch voor Linux
-edit- Heb het al, werkt ook in VistaThnx!
Gewoon rechtsklikken op het bureaublad en kiezen: view --> classic iconsquote:Op woensdag 15 november 2006 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoe ik m'n icoontjes op m'n bureaublad kleiner kan maken? Kan die optie nergens vinden...
startquote:Op donderdag 16 november 2006 19:56 schreef linuxje het volgende:
tot wanneer is een evaluation copy geldig ?
dan heb je geen key ingevuld of gebruik je een hack om de melding weg te halenquote:
Of control ingedrukt houden terwijl je aan je scrollwieltje draait op je bureaublad. Kun je ze zo groot of klein maken als je zelf wilt.quote:Op donderdag 16 november 2006 08:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Gewoon rechtsklikken op het bureaublad en kiezen: view --> classic icons
Dusquote:
Waarom illegaal en geen legaal.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef Slicky het volgende:
[..]
Dus![]()
En wrom buisness en geen ultimate![]()
Thnx beiden!quote:Op donderdag 16 november 2006 21:59 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Of control ingedrukt houden terwijl je aan je scrollwieltje draait op je bureaublad. Kun je ze zo groot of klein maken als je zelf wilt.
Omdat daar alles in zit, ook al gebruiken ze maar 1% van het OS ofzo...quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:30 schreef Jarno het volgende:
Waarom is iedereen zo geil op die Ultimate versie? Zitten jullie thuis allemaal in een domain ofzo?
Ja, dat gevoel krijg ik ook een beetje. De Home Premium versie zit toch alles in wat je thuis zou willen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat daar alles in zit, ook al gebruiken ze maar 1% van het OS ofzo...
Omdat Media Center daarin zit zodat ik mijn muziek via m'n Xbox 360 kan afspelenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:30 schreef Jarno het volgende:
Waarom is iedereen zo geil op die Ultimate versie? Zitten jullie thuis allemaal in een domain ofzo?
Dat zit ook in Home Premium...quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat Media Center daarin zit zodat ik mijn muziek via m'n Xbox 360 kan afspelen
Daarnaast is 'Enjoy Windows Media Center' iets heel anders als 'Vista Media Center'. Voor zover ik dat lijstje zie zitten in de Ultimate Edition juist de opties waar iedereen straks over loopt te miepen hoe ze uit moeten.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zit ook in Home Premium...
http://www.microsoft.com/(...)ditions/default.mspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |