RC2 is gewoon vrijgegeven, 5840 is minder legaal jaquote:Op maandag 6 november 2006 11:02 schreef Quincy5 het volgende:
5840?? Hoe kom je daar nou weer aan?
Klopt het dat RC2 en 5840 alleen aan een kleine groep testers zijn gegeven en verder illegaal verspreid zijn?
Die opstarttijd is best flink verbeterd in de laatste beta'squote:Op maandag 6 november 2006 11:33 schreef HeatWave het volgende:
RC1 start bij mij nog redelijk traag op.
AMD 3700+, 2GB, GF 6600GT.
Om de een of andere reden krijg ik een 3 voor mijn RAM.
Maar verder is het echt een prachtig OS weer...
PCM (dat computerblad) levert een DVDtje mee. Dan ben je voor een paar euro's klaar, als je aan t goeie nummer kan komen danquote:Op maandag 6 november 2006 11:18 schreef Quincy5 het volgende:
Zoals je in mijn vorige posts kan lezen heb ik problemen met RC1 en ik wil liever vandaag dan morgen weten of dat aan mijn hardware ligt (ivm garantie). Daarom wou ik misschien een andere versie testen, maar ik heb weinig zin om een virus oid op te lopen met een illegale download.
Wat voor kaart heb je?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn eerste nadeel gevonden!
De driver van mijn geluidskaart is nog niet helemaal compatible, dus soms valt het geluid uit en dan moet je opnieuw opstarten.
Ja ik ook wel. Alleen klote dat ik naar 2 GB geheugen moet als ik een klein beetje lekker wil werken...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik stap altijd zsm over op een nieuw OS, dus deze keer vast ook wel.
Die 2 Gig aan geheugen is imo echt niet nodig om Vista lekker te laten draaien. Ik heb op het moment 1 Gig en het draait perfect. Zelfs met 512 MB draaide het nog goed, al kon ik toen Aero niet inschakelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Alleen klote dat ik naar 2 GB geheugen moet als ik een klein beetje lekker wil werken...
Maar waarschijnlijk wacht ik wel even en haal zo'n Core 2 Duo geval wanneer de tijd rijp is
Eentje die vast zit op mijn moederbord. Geen idee welke, vriendjelief heeft het voor me uitgezocht.quote:
Anders moet je ff aan vriendjeliefquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Eentje die vast zit op mijn moederbord. Geen idee welke, vriendjelief heeft het voor me uitgezocht.
Is dat een speciale uitgave (of misschien de Belgische editie) ofzo van de PCM? Ik heb nl. een abonnement op dit blad en heb er niets van gezien. Ik ben met lezen nog maar tot de helft van die van oktober, maar ik heb natuurlijk al gecontroleerd of er een dvd tussen die van november zat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die opstarttijd is best flink verbeterd in de laatste beta's.
[..]
PCM (dat computerblad) levert een DVDtje mee. Dan ben je voor een paar euro's klaar, als je aan t goeie nummer kan komen dan,.
Wanneer je een mailtje stuurt naar de redactie wordt de dvd thuis gestuurd.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:16 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Is dat een speciale uitgave (of misschien de Belgische editie) ofzo van de PCM? Ik heb nl. een abonnement op dit blad en heb er niets van gezien. Ik ben met lezen nog maar tot de helft van die van oktober, maar ik heb natuurlijk al gecontroleerd of er een dvd tussen die van november zat.
Het is de PCM.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:17 schreef veldmuis het volgende:
Geen idee. Ik heb het meerdere keren op de radio gehoord, en ik zou toch zweren dat het PCM was..al breng je me nu aan het twijfelen.
Volgens mij staat die er al opquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Anders moet je ff aan vriendjeliefvragen of-ie de XP driver ervoor installeert. Dat werkt waarschijnlijk wel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |