Het lijkt er wel op ja al is het moeilijk te zien. Beeld is wel iets verschoven en ik zag net een vogeltje vliegenquote:
nee, alleen de olifanten maar.quote:
volgens mij wel.. 'quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:18 schreef Backhander het volgende:
wat hoor je steeds? een kikker?
er waren gister echt olifanten. als ik een kwartiertje later naar bed was gegaan kon ik ze ok nog zienquote:
Dit openen in media playerquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe krijg ik dat ding nou in m'n mediaspeler? Als ik het linkje van gister doe, krijg ik een melding "no entries found in the playlist".
ze gewoon die link in favorieten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe krijg ik dat ding nou in m'n mediaspeler? Als ik het linkje van gister doe, krijg ik een melding "no entries found in the playlist".
Ik las toch zeker net het topic en las niks over lifantenquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:21 schreef Backhander het volgende:
[..]
er waren gister echt olifanten. als ik een kwartiertje later naar bed was gegaan kon ik ze ok nog zien
Bijna lunchpauze hequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:23 schreef Backhander het volgende:
tis wel rustig in afrika zeg.
Africam #7quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik las toch zeker net het topic en las niks over lifanten
Ja, dat waren geen nieuwe fotosquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, dat waren geen nieuwe fotosop mijn cam was toen iig niks te zien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |